Same same, but so differentÄr ju inte alla som pröjsat premium. Vet att @Nicke L rockar svart insert när han vill känna sig hård
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Same same, but so differentÄr ju inte alla som pröjsat premium. Vet att @Nicke L rockar svart insert när han vill känna sig hård
JuppÄr det ingen som kör kermit fast med svart insert?
Fast det där är ju stål?Det ska vara guld i sommar
Fast det där är ju stål?
M har väl 4-line...?Fin bild på min 14060m tycker jag
Jag tror de första åren med 14060M så gjorde Rolex inte COSC på dem och de var därför fortfarande 2-line.M har väl 4-line...?
Jag tror de första åren med 14060M så gjorde Rolex inte COSC på dem och de var därför fortfarande 2-line.
Vilken sommarduo!GULL! (Yugoslavia).
Vad innebär maxidail?Grattis! Maxidail på den ju så ingen riktig 5:a
Större index o visare , tror jagVad innebär maxidail?
Vad innebär maxidail?
Större index o visare , tror jag
Ok, men samma storlek på själva tavlan?
Japp.Ok, men samma storlek på själva tavlan?
Mjo. Transitional dåvaMin gamla hade 2
M har väl 4-line...?
M-modellen som two liner gjordes från ca 2000-2007 har jag för mig så det finns gott om de.Jag tror de första åren med 14060M så gjorde Rolex inte COSC på dem och de var därför fortfarande 2-line.
Sluta posta porr tack. Det är sent på kvällen.
Härligt krämig, snyggt!Spontanköpte denna igår. Hade inte alls en tanke på sub egentligen, men trivs än så länge!