Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fryken skrev:max: Kolla 16600 också. Ett schyst alternativ med vilken du även kan dyka ner till 1220 meters djup.
Hehe det hade i så fall varit ett rekord på ett så eminent klock forum som detta, om inte världsrekord. Kom igen nu ni gamla som sitter där hemma...Det måste väl finnas fler..?![]()
Den där rattar du bra...Min 16610 LV...
![]()
Jag har ju blivit med SUBDet måste väl finnas fler..?![]()
Berika mig är det en 5013 är ingen ninja?Jag har ju blivit med SUB
![]()
Mitt bidrag
![]()
5513.Berika mig är det en 5013 är ingen ninja?sjukt snygg!
![]()
Ninja!
Sista ref 16610 var random och g-serie som kom efter v-serien.Nu pratar vi Niclas.S! Riktigt snygga klassikerSkall jag ha datum i framtiden får det bli en 16610 helst ifrån 2010 V serie
![]()
Tanx, fick för mig att V gick in 2010 men det kanske är att jag sett på säljsdatumet!Sista ref 16610 var random och g-serie som kom efter v-serien.
V-serie ca augusti 2008 - juni 2010, sedan kom random och g-serien.Tanx fick för det fick för mig att V gick in 2010 men det kanske är att jag sett på säljsdatumet!![]()
Tack för det!V-serie ca augusti 2008 - juni 2010, sedan kom random och g-serien.
Jag har aldrig kunnat fatta tycke för för bubblan och kunde inte motivera min plånbok att gå upp till en SD så då var det trevligt att no date finns. Bild på min:![]()