Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra att du skyddar det keramiska! Kanske råkar repa den...
Precis ! Man måste vara försiktigBra att du skyddar det keramiska! Kanske råkar repa den...
Vad är det for gummi?Dubbelpost
Ser ut som ett RubberB där den färgade streck-detaljen är borttagen.Vad är det for gummi?
Bra att du skyddar det keramiska! Kanske råkar repa den...
Bra passform? Du har ikke møjligens en link til der det er kjøpt? Skulle hatt et billigere alternativ til RubberB. Blev inte användt så mycket när jag hadde ett sist.Ett no name gummi
Jag är oxå ute efter ett gummi till min Sub.. Såg att Fruur.se hade något för 500:- ..sen är Franks Ur AD för Everest-band. Så där kan man ju förhoppningsvis gå in å klämma lite.Bra passform? Du har ikke møjligens en link til der det er kjøpt? Skulle hatt et billigere alternativ til RubberB. Blev inte användt så mycket när jag hadde ett sist.
LuxuryWatches säljer RubberB också og dom koster samma som Everest, men tycker dom er snyggare. Skulle gjerne visst hvordan kvalitet og passform det er på bandet Fruur säljer.Jag är oxå ute efter ett gummi till min Sub.. Såg att Fruur.se hade något för 500:- ..sen är Franks Ur AD för Everest-band. Så där kan man ju förhoppningsvis gå in å klämma lite.
Då måste jag till LW å kolla lite.. Skumt att dom inte nämner RubberB på deras hemsida.LuxuryWatches säljer RubberB också og dom koster samma som Everest, men tycker dom er snyggare. Skulle gjerne visst hvordan kvalitet og passform det er på bandet Fruur säljer.
Tycker också det er konstig, men dom sa det til mig sist jag var der iaf.Då måste jag till LW å kolla lite.. Skumt att dom inte nämner RubberB på deras hemsida.
Sen så jag att Everest hade några coola skinnband oxå
Tryck på full storlek när du laddat upp din bild så syns den så här istället.Jo men så exalterad efter dagens inköp