Tackar och han vet om att sött medSöt hund...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar och han vet om att sött medSöt hund...
Kanske dags att ta av plasten?Vadå tråk sub
Var har du köpt detta armband? ..vilket gummiband passar Rolex bäst.. aah typ, var hittar man den bästa Walk In Shop och NätShop?
Rubberb.comVar har du köpt detta armband? ..vilket gummiband passar Rolex bäst.. aah typ, var hittar man den bästa Walk In Shop och NätShop?
Jag besitter alltså en 116610LN och skulle gärna ha något ombyte till denna
Tack. Googlade runt lite och fann det. Får bli ett sånt... Såg någon gammal blogg om att Nymans Ur hade dessa oxå.Rubberb.com
Precis som Snoozarn skrev är det ett Rubber B.Var har du köpt detta armband? ..vilket gummiband passar Rolex bäst.. aah typ, var hittar man den bästa Walk In Shop och NätShop?
Jag besitter alltså en 116610LN och skulle gärna ha något ombyte till denna
Ingen dålig duo!
Tack. Googlade runt lite och fann det. Får bli ett sånt... Såg någon gammal blogg om att Nymans Ur hade dessa oxå.
Om jeg ikke tar helt feil så selger LuxuryWatches RubberB. Tror de har rett bra pris også jämfört med hva Nymans tog og hva de tar selv på rubberb.com.Precis som Snoozarn skrev är det ett Rubber B.
Tror inte någon butik i Sverige säljer dessa längre utan det är nog att beställa på nätet.
Jag köpte mitt via en medlem här på KS.
Det som göms i snö !
Den däringa Bajen-versionen av Subben är fetnajs asså. Ev om jag byter till en sådan framöver igen.. Men en Sub skall Alltid finnas i min samling framöver.
Ja en sub är alltid en perfekt klockaDen däringa Bajen-versionen av Subben är fetnajs asså. Ev om jag byter till en sådan framöver igen.. Men en Sub skall Alltid finnas i min samling framöver.
Stort tackMycket bra bild!
Om du är novis i klocksvängarna skulle jag råda dig till att hålla dig kvar på KS, annars finns Chrono24, även blocket funkar om man vet vad man ska kolla efter.Tjena! Ny här på ks
Jag letar fibrilt efter en 14060, gärna årsmodell 91 men verkar vara svårhittat.. :/
Några som har något bra tips vart jag kan leta förutom är på ks?
Tack för svar, skulle så novis att jag inte skulle våga köpa från chrono som de känns just nuOm du är novis i klocksvängarna skulle jag råda dig till att hålla dig kvar på KS, annars finns Chrono24, även blocket funkar om man vet vad man ska kolla efter.
Det är inte svårt. Hur länge har du letat?Tjena! Ny här på ks
Jag letar fibrilt efter en 14060, gärna årsmodell 91 men verkar vara svårhittat.. :/
Några som har något bra tips vart jag kan leta förutom är på ks?