Ja, verkligenTack!!
Tavlan är helt sjuk..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, verkligenTack!!
Tavlan är helt sjuk..
Hur gäller det med andra klockbutiker i Budapest då?Glöm pruta då budapest är ett populärt resemål och turister går in dagligen och frågar efter sportrolex... Du kan eventuellt få köpa en om du är beredd att betala över list, men det i kombination med deras 27% moms så kan du nästan likaväl köpa av gråhandlare hemma.
Sommarsub
Mk2 lyfte!!@Janne2000 jag hittade lite gamla bilder på när jag provat straps. Tycker mest det känns awkward!
Edit: notera skillnaden med Mk2 kontra mk3 insert på bilden ovan mot bilderna nedan. Tycker att den lyfte rejält med den uppgraderingen!
Den är dock jävligt grymDå var man med sub igen, för 2a gången
Ja den är riktigt bra faktisktDen är dock jävligt grym
Posta på bara...den var tjusig.Får bli en dubbelpost
Nästan mer vintage än 6-siffrigt i den här tråden nu. Nästan.Får bli en dubbelpost
@Hook
Kan ni höja gränsen för max tillåtna storlek på bild? Mina blir cirka 6mb direkt ur mobilen och jag kan ej ladda upp dom.
NördigtBara så ni vet så är det 904 i locket och ss317 i låset. 14060M..Har lite tråkigt
Nej inte inget som störNi med smala handleder, stör ni er inte på att låset tar upp hela undersidan?
Jag stör mig inte alls på det men jag kan absolut förstå att vissa gör detNi med smala handleder, stör ni er inte på att låset tar upp hela undersidan?