Bra att du inte sålde din för några år sedan för 60Och om någon är sugen på en fat/flat-4 Kermit så finns det en på Kaplans...
https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3453/vara/1488150
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra att du inte sålde din för några år sedan för 60Och om någon är sugen på en fat/flat-4 Kermit så finns det en på Kaplans...
Bra att du inte sålde din för några år sedan för 60
Skolboksexempel är vad du är!
Men smakar det verkligen? Det är frågan...Smakar det så kostar det...
Inte i motsvarighet, det är då ett som är säkert. Ligger väl en ute här för 120 lök t.o.m.?Men smakar det verkligen? Det är frågan...
Nej det är lite min tanke, har som sagt haft en och stortrivdes med den... Men 115-120k känns lite väl...Inte i motsvarighet, det är då ett som är säkert. Ligger väl en ute här för 120 lök t.o.m.?
Du har rätt, det uppstår nog en ganska sträv eftersmak för det priset..Men smakar det verkligen? Det är frågan...
Framförallt när man får en med guld för samma pengarNej det är lite min tanke, har som sagt haft en och stortrivdes med den... Men 115-120k känns lite väl...
Vad tror vi slutnotan landar på den?Och om någon är sugen på en fat/flat-4 Kermit så finns det en på Kaplans...
Vad tror vi slutnotan landar på den?
Såg riktigt fin ut !
År 2018 från Krons! Känns ju seriöst.
Någon som är sugen på en Hulk så finns det på Nymans Pre-O
Den pannan där, kommer du som nyss var in på Krons hemsida ihåg storlek på den?År 2018 från Krons! Känns ju seriöst.
Du ska ju ha mögel subbar @Hasse VargTycker att det är någonting speciellt med non-date Subs, tavlan är så ren och symmetrisk Min 114060:
44mm, Pam024. För 42mm finns pam682.Den pannan där, kommer du som nyss var in på Krons hemsida ihåg storlek på den?
Eller vet någon om det finns liknande runt 40, 42mm? (Sorry för ot)
Och galna priser på Hulk (allmänt), den är GRÖN (!) liksom!? Inte gjord av Jade..
Personligen tycker jag att de vsvarta Subarna är bra mycket snyggare, till sommaren hade jag föredragit en blå tvåton före hulken, för de slantarna. (om den nu används som sommarklocka)
Mvh
Jo, jag vet, behöver dock göra mig av med några andra mögel först för att ha råd med detDu ska ju ha mögel subbar @Hasse Varg
Tack för hjälpen. Saknar min lite och tänkte knipa "ögonblicket i farten" och fråga när det ändå fans en presenterad bild!44mm, Pam024. För 42mm finns pam682.
Välkommen till Panerai tråden ist.
Jag håller med.Tycker att det är någonting speciellt med non-date Subs, tavlan är så ren och symmetrisk Min 114060:
Mkt braKänns jävligt köttig jämfört mot smurfen. Måste vara den gula färgen som spökar
Sunbursten också förmodligen, nytt? Grattis!Känns jävligt köttig jämfört mot smurfen. Måste vara den gula färgen som spökar
Riktigt Kött-Stek de där du!Känns jävligt köttig jämfört mot smurfen. Måste vara den gula färgen som spökar
Galet finKänns jävligt köttig jämfört mot smurfen. Måste vara den gula färgen som spökar
Tycker det är sjukt svårt att trivas med band på 5513. Lägg gärna ut en bild med klockan på handleden om du får läge!Mycket trevlig på cordovan