DrFlex
Silver
Grattis och välkommen!![]()
Då har man blivit med sub
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis och välkommen!![]()
Då har man blivit med sub
TackarGrattis och välkommen!
116610ln är den nyare modellen och det är rätt mycket som skiljer den mot 16610. Bland annat boeten med bredare luggar och kronvakter, keramisk ring med platinum inlägg, maxi dial och visare. Länken har enbart solida delar och klaspen är enligt mitt tycke väldigt mycket bättre och genuin samt att den har glidelock.Vad är skillnaden på 16610 och min 116610ln egentligen tycker de mer eller mindre ser identiska ut?
Tackar! Ja spännet gillar jag skarpt, min aerospace evo glappar så den håller på rulla runt armen för att 1 timme senare sitta stenhårt så skönt att kunna ändra storleken på länken under användning.116610ln är den nyare modellen och det är rätt mycket som skiljer den mot 16610. Bland annat boeten med bredare luggar och kronvakter, keramisk ring med platinum inlägg, maxi dial och visare. Länken har enbart solida delar och klaspen är enligt mitt tycke väldigt mycket bättre och genuin samt att den har glidelock.
Keramiskt inlägg, platinum har jag på min YM.116610ln är den nyare modellen och det är rätt mycket som skiljer den mot 16610. Bland annat boeten med bredare luggar och kronvakter, keramisk ring med platinum inlägg, maxi dial och visare. Länken har enbart solida delar och klaspen är enligt mitt tycke väldigt mycket bättre och genuin samt att den har glidelock.
Ja keramisk ring där alla tecken på ringen är i platinum.Keramiskt inlägg, platinum har jag på min YM.![]()
Är du säker på detta? Ser inte så ut och enligt hemsidan är tecknena graverade.Ja keramisk ring där alla tecken på ringen är i platinum.
Lite info från nätet:Är du säker på detta? Ser inte så ut och enligt hemsidan är tecknena graverade.
Tack för infon.Lite info från nätet:
The CERACHROM insert, introduced in 2005, has the advantage of being virtually scratchproof, highly corrosion resistant, and its colour is unaffected by ultraviolet rays. Its diamond-polished surface presents an exceptional lustre. The engraved 24-hour graduations are coated with a thin layer of platinum via a PVD (Physical Vapour Deposition) process.
Hej!
Finns det nån möjlighet att få tag i en fräsch sub för typ 40-45? Isåfall vilken ref?
Misstänker nästan de. Jagar en Explorer II själv men en sub vore ju inte helt fel heller om det fanns nån i det prisspannet...Typ 16610 kanske? Den pris är fan svår att hitta, försöker själv. Men vill ha ceramic :/ helt omöjligt
14060 och 14060M ligger där utan tillbehörHej!
Finns det nån möjlighet att få tag i en fräsch sub för typ 40-45? Isåfall vilken ref?
Mkt bra!Efter en vecka utan Sub är jag tillbaka igen.
![]()
GrattisEfter en vecka utan Sub är jag tillbaka igen.
![]()