• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Hahaha! Så illa kan det väl inte va ?
Jo.
Men vem orkar bry sig om hairlines på guld o pcl? :D
IMG_3305.JPG

Senast ändrad:
Hej! Har någon hört något om att Rolex Submariner modell 116610ln från 2011 skulle ha dåliga oljor??? Fick detta i nyllet av en spekulant. Dock en väldigt meriterad spekulant. o_O

Hej! Har någon hört något om att Rolex Submariner modell 116610ln från 2011 skulle ha dåliga oljor??? Fick detta i nyllet av en spekulant. Dock en väldigt meriterad spekulant. o_O

Nej det har jag aldrig hört. Skulle det bara vara submariner? I den sitter 3135 urverket som de har i många andra modeller också.

Nej det har jag aldrig hört. Skulle det bara vara submariner? I den sitter 3135 urverket som de har i många andra modeller också.
Yes enligt spekulanten. Verkar underligt för jag kan inte heller hitta ett ord om det någon annan stans. Som sagt en hyfsat seriös handlare som nämnde det. Kanske bara försökte skapa sig ett bättre pris :grumpy:

Tillbaka
Topp