Hahaha! Så illa kan det väl inte va ?
Precis så illa, de räcker med fel tröja under en promenad typ... TT och PCL ser ut som en skridskobana efter ett tag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahaha! Så illa kan det väl inte va ?
Sertin är fin och tight. Stålklockor ska användas.Ja jävlar! Dessa klockor har inte tagits i med några silkesvantar![]()
OBS, (läs: användas som klocka, ej substitut för svärd på nyår)Sertin är fin och tight. Stålklockor ska användas.![]()
Jo.Hahaha! Så illa kan det väl inte va ?
Absolut! Förstår mig inte på folk som aldrig bär sina klockor utan bara sitter hemma å smeker dem med silkesvantarna.Sertin är fin och tight. Stålklockor ska användas.![]()
Jag måste erkänna jag har inte på min dweller på jobbetAbsolut! Förstår mig inte på folk som aldrig bär sina klockor utan bara sitter hemma å smeker dem med silkesvantarna.
Polerat guld är sällan ett bra val om man vill ha det i nyskick, kan tänka mig att det blir hairlines av dammet i luften typEn fråga, repas two tone guld bå stålisen guldet lätt ?
Hej! Har någon hört något om att Rolex Submariner modell 116610ln från 2011 skulle ha dåliga oljor??? Fick detta i nyllet av en spekulant. Dock en väldigt meriterad spekulant.![]()
Yes enligt spekulanten. Verkar underligt för jag kan inte heller hitta ett ord om det någon annan stans. Som sagt en hyfsat seriös handlare som nämnde det. Kanske bara försökte skapa sig ett bättre prisNej det har jag aldrig hört. Skulle det bara vara submariner? I den sitter 3135 urverket som de har i många andra modeller också.
Yes enligt spekulanten. Verkar underligt för jag kan inte heller hitta ett ord om det någon annan stans. Som sagt en hyfsat seriös handlare som nämnde det. Kanske bara försökte skapa sig ett bättre pris![]()
Ligger o skvalpar mellan 59-63 beroende på skick m.mHar en från samma år och är nyfiken. Vad får man för en sub från 2011?
Ligger o skvalpar mellan 59-63 beroende på skick m.m
Nu lämnar jag Submariner-tråden!sköt om er!
Ogilla! På återseende säger vi va?![]()
Snacka om att byta ner sigMan ska aldrig säga aldrig!Snart hittar ni mig i Speedmaster-tråden!
![]()
Fantastiskt bra @poormansMånga fina subbar
Här är min senaste röding
![]()
Smaken är som baken!Snacka om att byta ner sig![]()