Skriv en säljesannons istället?Nyduschad sub med 8 månader på nacken. Eventuellt även till försäljning inom kort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skriv en säljesannons istället?Nyduschad sub med 8 månader på nacken. Eventuellt även till försäljning inom kort
Varför? Läs ordentligt din tuppSkriv en säljesannons istället?
Varför? Läs ordentligt din tupp
Personligen tycker jag ditt eget inlägg är av den ocharmigaste sorten man kan stöta på här i tråden, men editerade för din skullLite ocharmigt med alla dessa bilder..
Så velig!Nyduschad sub med 8 månader på nacken. Eventuellt även till försäljning inom kort
Hehe, som sagt inte helt säkert. Jag vill klämma och känna på en 116655 en stund och det kan bli så att suben får vandra under den tidenSå velig!
Personligen tycker jag ditt egen inlägg är av den ocharmigaste sorten man kan stöta på här i tråden, men editerade för din skull
Tvek på oyster flex alltsåHehe, som sagt inte helt säkert. Jag vill klämma och känna på en 116655 en stund och det kan bli så att suben får vandra under den tiden
Hmmm....Tvek på oyster flex alltså
Och inga end links...Hmmm....
Personligen tycker jag ditt eget inlägg är av den ocharmigaste sorten man kan stöta på här i tråden, men editerade för din skull
Två identiska klockor varav ena har datum..En fråga till er som haft både sub med och utan datum. Hur är er känsla dem emellan? Bärs no date mindre? Den känns mer clean på något sätt.
Plus bubbla Men ja, de bärs ju identisktTvå identiska klockor varav ena har datum..
Tycker dock det är stor skillnad i känslan på de 5-siffriga sub som har SEL vilket ingen no-date har!Två identiska klockor varav ena har datum..
116010LV och ett av mina bättre dyk...
Trevlig, ny?
En fråga till er som haft både sub med och utan datum. Hur är er känsla dem emellan? Bärs no date mindre? Den känns mer clean på något sätt.
Trevlig, ny?
Bra fade! Vilket år är den ifrån?