Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väntar fortfarande på att bli kysstDen här paddan dyker upp varje år på vår tomt. Har läst att de kan bli upp mot 30-35 år gamla. Skulle nästan kunna vara jämnårig med min 5513?
Wtf, upptäckte den här lilla pricken idag, aldrig tänkt på det tidigare men verkar ju ha tappat lite färg på 4:an
Köpt klockan ny för 2 år sedan, är det ett Rolex kvalitets problem?
Det ser onekligen konstigt ut. Luktar som ett garantiärende.
Wtf, upptäckte den här lilla pricken idag, aldrig tänkt på det tidigare men verkar ju ha tappat lite färg på 4:an
Köpt klockan ny för 2 år sedan, är det ett Rolex kvalitets problem?
Det är 36-54år, du kan dividera om det i väntetidstrådenHar kommit fram till att jag verkligen villhöver en submariner nu... Vad är det för väntetid på submariner 114060 & 116610?
"Stängda listor" enligt de flesta ads Iaf i Sverige.Har kommit fram till att jag verkligen villhöver en submariner nu... Vad är det för väntetid på submariner 114060 & 116610?
Det är 36-54år, du kan dividera om det i väntetidstråden
Det var väl klart att det fanns en specifik tråd för väntetider... nåja jag får väl springa runt bland ads till det förändras, för jag är inte i stadiet att jag vill betala över listpriset (ännu).
Ta på dig bra skor, kan bli en bra turDet var väl klart att det fanns en specifik tråd för väntetider... nåja jag får väl springa runt bland ads till det förändras, för jag är inte i stadiet att jag vill betala över listpriset (ännu).
Nej. Bara i vitguldBlev lite nyfiken, har rolex någon gång släppt en stålsub med blå tavla och blå bezel?