Bra entré du gör! trevlig pjäs det där
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra entré du gör! trevlig pjäs det där
Inte många av den refen på forumet, vad jag har sett. Bjud på nå wristshots
Inte många av den refen på forumet, vad jag har sett. Bjud på nå wristshots
sådär ja! Riktigt schysst klocka
sådär ja! Riktigt schysst klocka
Riktigt fet! Drömmen!
Coolare än så blir det inte!Blev lite sub idag
Grattis!Nyuttagen från idag
Över ett år iallafall.Grattis!
Hur länge fick du vänta?
Med på promenad!
Slog mig också för en stund sedan. Bilderna är ju väldigt professionellt tagna.
Smygreklam för burgare?Tuffa beslut nu.....
Rätt låga krav om man tycker att de där är väldigt professionellt tagna, de har ju inte ens brytt sig om att rengöra klockorna innan de tagit bilderna eller städa upp bilderna i efterhand. Vem som helst kan ta en sån bild om man har ett hyfsat objektiv. Om det är reklam eller inte låter jag vara osagt.Slog mig också för en stund sedan. Bilderna är ju väldigt professionellt tagna.
Mer professionella än majoriteten av bilderna här på KS som är tagna snabbt med en mobilkamera.Rätt låga krav om man tycker att de där är väldigt professionellt tagna, de har ju inte ens brytt sig om att rengöra klockorna innan de tagit bilderna eller städa upp bilderna i efterhand. Vem som helst kan ta en sån bild om man har ett hyfsat objektiv. Om det är reklam eller inte låter jag vara osagt.
Det är väl sjysst med lite bilder eller? Nu har jag inte kollat men skriver man info och pris till varje bild?