Är det alla nu? Kommer bara att jag sett det på Daytona i platina.
Endast hört att DD40 har det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Endast hört att DD40 har det.
tror inte det, köpte den iofs inte helt ny men av @Snilsson år 2017, tycker inte det verkar så troligt att den polerats innan 2017...Så den är i vart fall inte polerad sedan jag köpte den då.Har klockan blivit polerad?
Håller med om att borstningen på länken inte ser 100% ut på denna bilden.Har klockan blivit polerad?
Kan vara fel bandstift för de skall inte sticka ut så.Tänkte komplettera med 114060 med en 16610 och är i processen av att klicka hem en via c24. Tycker stiften står ut ovanligt mycket på den, eller är det full normalt att de sitter lite löst och kan titta ut? (1993 årsmodell).
Brukar göra det om den är rejält polerad. Om den där är mycket polerad måste jag säga att de gjort ett galet bra jobb, ser bra ut. Annars kanske för långa/fel stift?Tänkte komplettera med 114060 med en 16610 och är i processen av att klicka hem en via c24. Tycker stiften står ut ovanligt mycket på den, eller är det full normalt att de sitter lite löst och kan titta ut? (1993 årsmodell).
Mycket bra par!Par i vintage Sub
Tack Ja, jag är väldigt nöjd med båda tvåMycket bra par!
Det förstår jag och dom ser ut att va i bra skick ocksåTack Ja, jag är väldigt nöjd med båda två
Par i vintage Sub
Bästa posten idag! Oj vilken magisk duo...Mycket bra par!
Kanonfina båda två, men tycker den högra slår lite högrePar i vintage Sub
Den ser riktigt bra ut, men er inte bandhornen veldig smala?Brukar göra det om den är rejält polerad. Om den där är mycket polerad måste jag säga att de gjort ett galet bra jobb, ser bra ut. Annars kanske för långa/fel stift?
Ja, solitt guld.
Tja, den är ju 10 år yngre så det gör väl att den ser fräschare ut Eller är det så att du föredrar 5513 framför 1680?Kanonfina båda två, men tycker den högra slår lite högre
Tycker klockan har en underbar balans, så perfekt utan datum och fyra rader text fördelande över och under centrum på tavlan. Den är väldigt harmonisk helt enkelt, dessutom i ett fantastiskt skick.Tja, den är ju 10 år yngre så det gör väl att den ser fräschare ut Eller är det så att du föredrar 5513 framför 1680?
Ja, utan datum och bubblan så har ju klockan givetvis en perfekt symmetri så rent estetiskt så är den säkert att föredra. Himla praktiskt dock, i alla fall för mig, med datum på klockan. Som du förstår så kunde jag inte bestämma mig för enbart en av dem så det blev bådaTycker klockan har en underbar balans, så perfekt utan datum och fyra rader text fördelande över och under centrum på tavlan. Den är väldigt harmonisk helt enkelt, dessutom i ett fantastiskt skick.
Rödsubben är inte dålig på något sätt det är en helt underbar klocka och jag hade gladeligen ägt en, men skulle jag kunna välja så hade det blivit 5513.
man har väl bara dratt ut glidelocken till max vad jag kan se...Lenkbiten ved claspen ser litt skum ut på denna. Kan det være en SD lenke med dive extension?
Fikk svar og det er en sub länk, men med en SD dive extension. Går å flytta dom. Finns ingen sånn ”platt” del på sub lenken.man har väl bara dratt ut glidelocken till max vad jag kan se...