filipkvist
Basic
Cool! Kan inte bestämma mig för om jag älskar eller hatar designen. Daytonan var snäppet vassare oavsett.Ny modell av Artisans de Genève, denna gång en Submariner med skeleton dial, gillar den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cool! Kan inte bestämma mig för om jag älskar eller hatar designen. Daytonan var snäppet vassare oavsett.Ny modell av Artisans de Genève, denna gång en Submariner med skeleton dial, gillar den
Cool men föredrar deras version av Daytona.Ny modell av Artisans de Genève, denna gång en Submariner med skeleton dial, gillar den
Rätt trevlig, går den som Rolex? Kan man serva den där hos Rolex?Fick testa den i guld, helt ok
Nah, Rolex skulle hamra sönder denRätt trevlig, går den som Rolex? Kan man serva den där hos Rolex?
Med all rättNah, Rolex skulle hamra sönder den
HahahNah, Rolex skulle hamra sönder den
En ny skämtannons på G?Submariner 116610 LN uttagen hos svensk AD igår och idag landade den hos mig
De är ju såååååå roliga....En ny skämtannons på G?
Årets höjdpunkt!De är ju såååååå roliga....
Fortsätter med Tudor bandet
Snart dags att göra henne klar för kontoret så kanske åker länken på innan kvällen, det här det värsta med Wholecks; dom passar inte något annat än länkjäveln och det är ju så trist att klockan nästan stannar
Köp ett Everest eller RubberB!Snart dags att göra henne klar för kontoret så kanske åker länken på innan kvällen, det här det värsta med Wholecks; dom passar inte något annat än länkjäveln och det är ju så trist att klockan nästan stannar
Ska testa ett Everest, har inte testat dom, RubberB är så hårdaKöp ett Everest eller RubberB!
Bästa man kan ha bortsett från länken
Är du intresserad av en Tudor Big Block 79160 i mycket fint skick från 1992 och med komplett set år är du välkommen att pm:a migSaknar en chronograph kollar lite på tudor orolig över tjockleken???
Trist? Men bästSnart dags att göra henne klar för kontoret så kanske åker länken på innan kvällen, det här det värsta med Wholecks; dom passar inte något annat än länkjäveln och det är ju så trist att klockan nästan stannar
Funkar alla dagar i veckanEn fin 16610 är ju aldrig fel
Everest är mjuka iaf! Gillar mitt även om länken är bästSka testa ett Everest, har inte testat dom, RubberB är så hårda
Skinarmband på 24/7, hur ofta måste man byta det då?Jag och 1680 går och lägger oss. En klocka som sitter runt handleden 24/7 är med på alla äventyr. En klocka ska användas annars så kan man ju komma försent