Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stor men jag tror nyheten blir innanför skalet till största delSannolikheten för att en ny uppdaterad subc presenteras av Rolex i mars?
Mycket stor eller så blir den discontinued som GMT och så kommer det en ny Sub 2021Sannolikheten för att en ny uppdaterad subc presenteras av Rolex i mars?
Har sub varit discontinued nångång sedan den släpptes? Tänker stål ref nuMycket stor eller så blir den discontinued som GMT och så kommer det en ny Sub 2021
Inte vad jag känner tillHar sub varit discontinued nångång sedan den släpptes? Tänker stål ref nu
Tror precis som @CompissSannolikheten för att en ny uppdaterad subc presenteras av Rolex i mars?
Eller 47 mm Utan vridning med wirelugs och sandwichtavla?!De släpper säkert Subben i 43mm och som tvåton
Win.
Hoppas!Eller 47 mm Utan vridning med wirelugs och sandwichtavla?!
Har Rolex ett nytt "no date" verk ute nu? Att peta in ett 3235 i sub date känns som nästa steg.Stor men jag tror nyheten blir innanför skalet till största del
Givet den stegvisa övergången till de nya urverken så känns det som en nobrainer. Kanske väntar de med att byta verk i de datumlösa nåt år till för att sen byta i OP, Explorer I och Submariner på en gång?Har Rolex ett nytt "no date" verk ute nu? Att peta in ett 3235 i sub date känns som nästa steg.
Mycket bra! Vilket år?Sub söndag och alla andra dagar också
-78Mycket bra! Vilket år?
Close but no cigarMycket bra! Vilket år?
Hahaha nej precis!Close but no cigar
Nu kommer @Staafen bli alldeles knäsvagVar nyss inne i GMT-tråden, får den uppfattningen att @Staafen är svag för 81r? Här är min 5513 från just det året
Har fullt set, här är "certet" som visar att det är en 81:a
Det där var inte bra för psyket. Verkligen fin! Gissar att den sitter säkert?Var nyss inne i GMT-tråden, får den uppfattningen att @Staafen är svag för 81r? Här är min 5513 från just det året
Hahaha!
Precis!@Staafen Känns som @Hasse Varg sitter på alla trumfkort. Rödsub från 1971 och en 5513 från 1981.
Orättvist.
Jisses vilka klockor du har!!Var nyss inne i GMT-tråden, får den uppfattningen att @Staafen är svag för 81r? Här är min 5513 från just det året
Wow!! Vilken underbar dubbelEn näve gilt Sub är aldrig fel
Tudor 7928 -65 o Rolex 5513 -66
Tack! Den är trevligWow!! Vilken underbar dubbel