Du gör inte direkt något jättehopp, om du skulle byta till en 14060Ja det är frågan! Det tog mig 9år att "tröttna" på min 16610, iofs tröttnade jag aldrig på den utan suget efter annat blev för stort.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du gör inte direkt något jättehopp, om du skulle byta till en 14060Ja det är frågan! Det tog mig 9år att "tröttna" på min 16610, iofs tröttnade jag aldrig på den utan suget efter annat blev för stort.
Sålde min 16610 för ett år sedan så jag har varit utan ett tag.Du gör inte direkt något jättehopp, om du skulle byta till en 14060
Tavlan ser matt ut om den ska vara från -66.Någon som äger en 5513 eller har en bra uppfattning om värdering på en sådan? Det gäller en 1966a. Box, äkthetsintyg samt något gammalt slags cert finns. Även original stållänk finns också.
Klädsamt!
Fortfarande nöjd med ”klossen” efter 2,5 år.
Tror att maxicase är kult om 20 år när Rolex gett med sig och smalnat av Sub boetten igen, liknande som man börjat göra med moderna GMT Master (t ex Batman på jubilee.)
Den som lever får se!
Kul! Men vad är det för valuta på priserna?Dagens inköp, Rolex katalog och prislista från 1994
Jahopp.. vad ska man nu komplettera med? Eller är den fullset?
Kul! Men vad är det för valuta på priserna?
Schhtek eller stek?
Tredje från höger, vart har du köpt det?Har gått med i NATO.... Nu återstår bara att se om jag och klockan kommer överens med dem!
Tredje från höger, vart har du köpt det?
Tack! Fick bli en beställning på några bandSamtliga köpta hos "cheapestnatostraps.com"! Det kallas för "Deluxe seat belt NATO black"!
/J
Ganska lustig sub på köp & sälj nu.
https://klocksnack.se/threads/rolex-submariner-116713ln-2017-fullset.126982/
Snyggt, så där ska ett fullset se ut. Klockan såld ny i USA?Dagens inköp, Rolex katalog och prislista från 1994
Jahopp.. vad ska man nu komplettera med? Eller är det full set?
Ha en fin dag likasinnade nördar
Snyggt, så där ska ett fullset se ut. Klockan såld ny i USA?
En intressant detalj är att man i prislistan skriver ut fyrsiffrig ref på länkarna (”9315”) istf för femsiffrig. 14060 levererades ju med 93150 och inte med en folded 9315 som ju försvann redan på 70-talet.
Tycker den här kombon är den bästa moderna Submariner. Hade gärna sett en liknande släppas på Basel. Slimmat case, maxi dial, smidig länkKermit in disguise. Sort insert på vinteren og grønn insert på sommeren.