Tyvärr... hade jag bara haft en av dem hade jag varit en lycklig manHelvete! Trodde först att det VAR dina innan jag läste. Helt ok trio...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tyvärr... hade jag bara haft en av dem hade jag varit en lycklig manHelvete! Trodde först att det VAR dina innan jag läste. Helt ok trio...
Fina! Vänster varje dag i veckanBlev 16613LB idag, den har snurrat runt i windern ett tag för länge tycker jag. Men visst är de snygga båda två?
Jag håller med, men skulle säga för egen del: vänster varje vardag i veckanFina! Vänster varje dag i veckan
Är inget fan av LV alls, men gillar dess färg skarpt i mörkare ljus likt detta. Snyggt!Green mean machine
Köp mindre populära modeller och bli prioriteradVad har ni för erfarenheter av väntelista på en Sub hos en AD? Något som har tips till en som kämpar för att hämna på väntelistan.
Går det till så att dom väljer vilka personer som hamnar på listan? typ stamkunder?Köp mindre populära modeller och bli prioriterad
JaGår det till så att dom väljer vilka personer som hamnar på listan? typ stamkunder?
JaGår det till så att dom väljer vilka personer som hamnar på listan? typ stamkunder?
Grattis och välkommen till klubben. Snyggt!
18 månader tog det men i fredags så va det dags!
Grattis!!
18 månader tog det men i fredags så va det dags!
Hade ett trevligt samtal med en kvinna på en AD i Sverige. Hade aldrig handlat där tidigare. Hon satte mig på kö på en submariner i januari förra året och i aug/sept ringde hon och sa att den fanns att hämta. Ett tips är att kontakta AD i mindre städer...Vad har ni för erfarenheter av väntelista på en Sub hos en AD? Något som har tips till en som kämpar för att hämna på väntelistan.
Den absolut mest cleana suben imoNy och stolt ägare!
Wow!Green giant
Instämmer. Är fortsatt odeciderad om datumfunktionen är värd plottret.Den absolut mest cleana suben imo
Jag älskar att ha tillgång till datum rent praktiskt men tycker suben blir så otroligt clean och symmetrisk utan.Instämmer. Är fortsatt odeciderad om datumfunktionen är värd plottret.
Motsvarar drygt 46 000 kr i dagens penningvärde... hade inte tackat nej till en tidsmaskin jag hellerKöpte #16610 och #16570 nya 1997. 35600:- i sek. Någon som sitter på en tidsmaskin?