Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är riktigt sugen på en 14060!
Köp, köp, köp, kööööp!Jag är riktigt sugen på en 14060!
Som det var för några år sedan...då kunde man ju bara gå in och köpa... med 20-25% rabattSjukt sugen på en 126610LV men omöjligt att få tag på, som allt annat skoj från Rolex. Ibland önskar man att Rolex skulle flöda marknaden med sportstål så all gråhandel brände sig rejält när de sitter på lager av submariner till dubbla list...
Haha ok ok, men frågan är intressant ändå, hur någon kannlyckas repabupp ennklockanså pass snyggt, vad gör personen under dagarna? Jag tror inte ens mina nyckelringar är sådär repiga, hahaIndeed ska användas flitigt men dessvärre är det inte mina bilder, de kommer från TRF
Citat skulle varit med i ovan inlägg...Som det var för några år sedan...då kunde man ju bara gå in och köpa... med 20-25% rabatt
Finns massvis på C24Sjukt sugen på en 126610LV men omöjligt att få tag på, som allt annat skoj från Rolex. Ibland önskar man att Rolex skulle flöda marknaden med sportstål så all gråhandel brände sig rejält när de sitter på lager av submariner till dubbla list...
Absolut, men andan i inlägget är att jag inte vill stoppa 100k i gråhandlarens Plånbok utan önskar att kunna köpa i butik. Snedvriden marknad och önskar hellre att Rolex ökar utbudet och plockar bort möjligheten till snabba cash...Finns massvis på C24
Så inte riktigt "sjukt sugen" alltsåAbsolut, men andan i inlägget är att jag inte vill stoppa 100k i gråhandlarens Plånbok utan önskar att kunna köpa i butik. Snedvriden marknad och önskar hellre att Rolex ökar utbudet och plockar bort möjligheten till snabba cash...
Jo då, men ibland så vinner ju förnuftet över sugetSå inte riktigt "sjukt sugen" alltså
För er som lagt vantarna på en brand spankande ny 124060, hade varit kul med lite recensioner!
Ja! ..jag ser gärna en recension även på alla 1266XX reffar + bildFör er som lagt vantarna på en brand spankande ny 124060, hade varit kul med lite recensioner!
Hade varit kul med en comparison med den äldre 114060 för att få ett hum om skillnaderna mellan modellerna även om de kanske är fåFör er som lagt vantarna på en brand spankande ny 124060, hade varit kul med lite recensioner!
Det var tider det!Som det var för några år sedan...då kunde man ju bara gå in och köpa... med 20-25% rabatt
Snyggt! Lätt att glömma att det finns andra Submariners än Rolex.
Vad är det där för gammalt mögel? Den där måste du lämna in och byta tavla m.m. på!Snyggt! Lätt att glömma att det finns andra Submariners än Rolex.
Vad är det där för gammalt mögel? Den där måste du lämna in och byta tavla m.m. på!
Det kan man för en extra peng, men det är värt för värdet kommer öka drastiskt när den ser ny ut!Bra idé! Tror du att man kan få den polerad så att den ser ny ut?
Ja men var noga med att säga till när du lämnar in den bara. Ny tavla, visare och en polering så kommer du inte behöva skämmas, den lär bli som ny.Bra idé! Tror du att man kan få den polerad så att den ser ny ut?