Grattis igen! Ser kanon ut på din arm!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis igen! Ser kanon ut på din arm!
Jag tycker att den ser bättre ut med svart insert faktiskt! Är det där ett original 16610 insert? Tycker att det ser så matt ut men det kan ju vara bilderna som luras.Kermit gone non-green.
Hej allesammans!
Skulle behöva ett extra öga på om polering på oystern på denna. Ser det fulpolerat ut? Clasp ser ut att vara helt opolerad?
tack på förhand!
Hei. Insert er en original insert, bezel og retention-ring kjøpt i blisterpakke til 16610Jag tycker att den ser bättre ut med svart insert faktiskt! Är det där ett original 16610 insert? Tycker att det ser så matt ut men det kan ju vara bilderna som luras.
Då var det nog bara bilden som lurades lite.Hei. Insert er en original insert, bezel og retention-ring kjøpt i blisterpakke til 16610
Hej allesammans!
Skulle behöva ett extra öga på om polering på oystern på denna. Ser det fulpolerat ut? Clasp ser ut att vara helt opolerad?
tack på förhand!
Tyvärr svårt att säga då jag tycker bilderna är kassa, men claspen ser ut att ha mycket metall kvar! Tycker det ser ut att vara ganska smalt kronskydd när jag jämför med min egen.Hej allesammans!
tack på förhand!
Ser inte tavlan väldigt ny 116610-isch ut oxå?Jag tycker att den ser bättre ut med svart insert faktiskt! Är det där ett original 16610 insert? Tycker att det ser så matt ut men det kan ju vara bilderna som luras.
Det är en Kermit och de har lite större index bland annat.Ser inte tavlan väldigt ny 116610-isch ut oxå?
Då va de uträtt och klart. Samt att jag lärt mej någotDet är en Kermit och de har lite större index bland annat.
Upp med en bild på din skönhet nu!Då va de uträtt och klart. Samt att jag lärt mej något
Hehe ..aah får bjuda på en bild senareUpp med en bild på din skönhet nu!
Det var så lite! Tycker att den är grymt fin.Måste tacka dej för tipset @Staafen Jag är mycket nöjd
Verkligen, det ger en liten extra skön känsla när man bär den.. alltså ang refenDet var så lite! Tycker att den är grymt fin.
Roligt med en lite mer ovanlig ref också.
Undra hur många 8000 det finns på KS, kan inte vara många. Ja de är verkligen bekväma!Verkligen, det ger en liten extra skön känsla när man bär den.. alltså ang refen
Sen hade jag glömt hur sköna dom faktiskt bärs dessa äldre referenser.
Ser långt bättre ut än Maxi, upplever man ens den extra millimetern på handleden?
Tycker de bärs rätt lika ändå. Nya sitter o ser bättre ut på mig imho.Ser långt bättre ut än Maxi, upplever man ens den extra millimetern på handleden?
En grön jul är vad jag önskar mig!
Kanske får byta namn från Kermit till Grinchen!Helt rätt
Kanske får byta namn från Kermit till Grinchen!
Nej det är den nya 41an som får heta GrinchenKanske får byta namn från Kermit till Grinchen!
Släppet som förstörde julen menar du?Nej det är den nya 41an som får heta Grinchen
Hahahahahah!!Släppet som förstörde julen menar du?