• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

JJsthlm

Omega
Hej alla glada sub ägare!

Är det någon som har koll på värdet på en sub?

jag har en på g fullsett -18 date.

vad bör jag betala för den? Han begär 115...
Är det rimligt?
Köpte en -18 datum full set (116610ln) för ngn månad sedan för 110k inkl nyutfärdat värderingsintyg/äkthetsintyg. Något dyrt tycker jag personligen men ibland orkar man bara inte vänta 😝
 

Eqn

Panerai
Gott Nytt År på er! Är det någon mer som bär Sub denna afton?

Jag har haft denna på mig nästan varje nyårsafton sedan 2010 och även ikväll!
Gott nytt år!
Nyförvärvet får pryda armen idag
C525C18D-1196-4377-8BE9-1ECD0C19AA0B.jpeg
 

Wingmans

Breitling
Jag hade en kort period en 114060. Jag sålde den rätt fort eftersom jag tyckte den ”saknade nåt”. Svårt att sätta fingret på vad men jag minns till exempel att jag tyckte att vridringen var lite väl svart och inte skimrade på samma sätt som den keramiska ringen på min Sea-Dweller. Klockan var väl i det stora lite tråkig liksom. Men så plötsligt infinner sig ett nytt sug, men denna gång efter en 124060. Ska man ge den en chans som en lagom blek vardagsklocka? Jag såg nämligen en på en gammal bekant igår och fasen så fin den såg ut ändå!
Men så var det den där frågan om tillgång. Jag har en inbyggd spärr mot att handla över list så det skiter sig väl ändå.
Jaja - det har dagens tankar som inte leder varken fram eller tillbaks. Ber om ursäkt för allmänt svammel.
Petar in en bild på en helt annan Sub från arkivet så länge bara därför att.

183B1E60-CAAB-4E1E-A88A-5643AF7FBC47.jpeg

Den kommer inte göra dig besviken!
Gott nytt år 💥
E682BB50-52ED-474F-A440-36602A32BFEB.jpeg
 
Topp