Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite större men inget som stör mig alls.
Najs! Ser riktigt crisp ut!
Tack! Den har inte fått lika trevlig färg än som din men den är ju "nyare" -94Najs! Ser riktigt crisp ut!
Ruggigt trevlig! Grattis!!
Stort tack, tycker denna pjäs passar bra med ”nodate” varianten av 5-siffrig GMTRuggigt trevlig! Grattis!!
En riktigt grym duo utan tvekan!Stort tack, tycker denna pjäs passar bra med ”nodate” varianten av 5-siffrig GMT
Läckert och ovanligt! Varvar du med Oyster?Submariner på Jubilee
Tack, ja jag varvar ganska flitigt mellan både olika band och nån länk iblandLäckert och ovanligt! Varvar du med Oyster?
Snyggt! Visa gärna fler bilder på Suben med Jubilee om du har möjlighetTack, ja jag varvar ganska flitigt mellan både olika band och nån länk ibland
Nymans säljer oxå en för 115”Hej alla glada sub ägare!
Är det någon som har koll på värdet på en sub?
jag har en på g fullsett -18 date.
vad bör jag betala för den? Han begär 115...
Är det rimligt?
Såg den men den är äldre..Nymans säljer oxå en för 115”
Tycker det är för högt.. i alla fall om det är en privat säljare. Nymans får du i alla fall en garanterat genomgången och äkta samt 1 års garanti. Även fast jag tycker även den är för dyr.Nymans Ur 1851
Auktoriserade återförsäljare av klockor och smycken till några av de mest exklusiva och traditionella varumärkena i världen.nymansur.com
Frykenklockor hade en fullset -18 sub date i typ förrgår för 107.500:- som jag var lite spekulant på men den blev såld.Hej alla glada sub ägare!
Är det rimligt?
Kolla vad de senaste sålts för här på KS. Jag har inte så bra koll på nyare men tycker spontant att det låter lite i överkant.Hej alla glada sub ägare!
Är det rimligt?
Kollade på den med. Men den hade ett gammalt cert.Frykenklockor hade en fullset -18 sub date i typ förrgår för 107.500:- som jag var lite spekulant på men den blev såld.
När jag köpte min första sub för 2 år sedan så tyckte man priserna var höga. Sakta men säkert har de klättrat ännu högre och förmodligen kommer det fortsätta. Men ja, 107 hade jag förmodligen köpt på själv idag om jag inte hade behövt sälja av något först.Kollade på den med. Men den hade ett gammalt cert.
men 107k kan vara riktpris?
Gammalt cert spelar väl ingen större roll? Det är väl ändå datumet på certet som styr garantitiden.Kollade på den med. Men den hade ett gammalt cert.
men 107k kan vara riktpris?
Va den från en dealer?Såg den men den är äldre..
Vad är vettigt att ge för en -18 tycker du?
Snygg klocka. Snygg länk. Men dessvärre inte tillsammans.
Tack och tack, oyster vinner alltid dock.Snygg klocka. Snygg länk. Men dessvärre inte tillsammans.