Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har sagt det förr men det tål att sägas igen - det där är bland det bästa nånsin i vår lilla värld. Otroligt läcker!1680
~76
![]()
Såg lite stor ut?Fick möjligheten i veckan och testa denna godbit som väntade på någon lycklig rackare att hämtas upp av. Men stillade mitt begär en aning så väntan känns okej.Vilken fin pjäs![]()
![]()
Jag vart lite orolig för detta med. Då jag gått ner en jäkla massa kilon har handleden hängt med på ett hörn. Men jag tror detta är verkligen på gränsen till att se för dumt ut. Har en seamaster på 41 och det funkar!Såg lite stor ut?
Ser inte större ut än på många andra, bara gå igenom bilderna ett par sidor. Det är också vinkeln/avståndet med mobilen som spelar roll.Jag vart lite orolig för detta med. Då jag gått ner en jäkla massa kilon har handleden hängt med på ett hörn. Men jag tror detta är verkligen på gränsen till att se för dumt ut. Har en seamaster på 41 och det funkar!![]()
Ser inte större ut än på många andra, bara gå igenom bilderna ett par sidor. Det är också vinkeln/avståndet med mobilen som spelar roll.Jag vart lite orolig för detta med. Då jag gått ner en jäkla massa kilon har handleden hängt med på ett hörn. Men jag tror detta är verkligen på gränsen till att se för dumt ut. Har en seamaster på 41 och det funkar!![]()
Eller så är det många som helt enkelt har för stora klockor på sigSer inte större ut än på många andra, bara gå igenom bilderna ett par sidor. Det är också vinkeln/avståndet med mobilen som spelar roll.
Jag tycker iof att de 6-siffriga ser för stora/klumpiga ut på de flesta.Eller så är det många som helt enkelt har för stora klockor på sig![]()
Håller med. Speciellt på influencersJag tycker iof att de 6-siffriga ser för stora/klumpiga ut på de flesta.
Grym! 4-liner, RRR och gamla boetten med aluminium insert är den tveklöst bästa Suben. Moderna detaljerna, men fortfarande en klassisk skönhet14060M på Kermitfärgad mossa
![]()
Grym! 4-liner, RRR och gamla boetten med aluminium insert är den tveklöst bästa Suben. Moderna detaljerna, men fortfarande en klassisk skönhet
Snyggt som vanligt Staafiz.
Passar ju perfekt till de två dinkorna.Fick en Rulle från watchwear i Julklapp, perfekt! 124060/126613LB![]()
Snyggt! Hur känns kvalitén på rullen?Fick en Rulle från watchwear i Julklapp, perfekt! 124060/126613LB![]()
Känns förvånansvärt bra med tanke på priset, är supernöjd!Snyggt! Hur känns kvalitén på rullen?
Var roligt! Är kuddarna lagom mjuka? Det tycker jag annars brukar vara en nackdel med billigare rullar.Känns förvånansvärt bra med tanke på priset, är supernöjd!
Det är nackdelen, dem är lite för stumma. Klockorna sitter ganska spänt runt kudden och då har jag väl en ca18cm runt handleden.Var roligt! Är kuddarna lagom mjuka? Det tycker jag annars brukar vara en nackdel med billigare rullar.
Vad synd men misstänkte det tyvärr.Det är nackdelen, dem är lite för stumma. Klockorna sitter ganska spänt runt kudden och då har jag väl en ca18cm runt handleden.