Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så jävla bra
Mera mögel var beställt. 1971 levererar.
Haha, absolutHär har vi riktigt trevligt mögel. Vem ropar in den och möglar till tråden riktigt rejält? @Fixxxer tar du en för laget?
Rolex, Submariner, "Big Crown", "Explorer Dial", "King Sub", ca 1954. - Bukowskis
<b>Storlek:</b> 37,5 mm <b>Material:</b> stål <b>Urverk:</b> automatisk, caliber A296 <b>År:</b> cirka 1954 <b>Glas:</b> plexiglas <b>Armband:</b> Oyste...www.bukowskis.com
Det låter väldigt märkligt att de skulle vara olika tjocka? Det är ju exakt samma verk och boett väl?Hej! Någon som vet varför 16610lv är ca 1 mm tjockare än 16610?
Håller helt med dig, men när jag googlar hittar jag siffror som tyder på det. Men supertacksam för input från kunniga.Det låter väldigt märkligt att de skulle vara olika tjocka? Det är ju exakt samma verk och boett väl?
Det enda som skiljer LV från den svarta förutom färgen är väl att index är större?
Med reservation för att jag missat nåt...
Håller helt med dig, men när jag googlar hittar jag siffror som tyder på det. Men supertacksam för input från kunniga.
Älskar fan hulken!
Här finner du en del info: https://www.bobswatches.com/rolex/submariner/buying-guideEfter många års dykande i klockträsket har jag landat i att jag behöver en submariner. Var, utöver denna tråd, kan jag lära mig mer om vad som är viktigt att lära om årtal när det skett förändringar typ verk, boett, utseende urtavla, vad som avgör värdeskillnad etc? Lämplig annan sajt, forum, bok?
Efter många års dykande i klockträsket har jag landat i att jag behöver en submariner. Var, utöver denna tråd, kan jag lära mig mer om vad som är viktigt att lära om årtal när det skett förändringar typ verk, boett, utseende urtavla, vad som avgör värdeskillnad etc? Lämplig annan sajt, forum, bok?
Tackar för länken!Här finner du en del info: https://www.bobswatches.com/rolex/submariner/buying-guide
Tackar för detta!In-Depth: Examining Value And Price Over Time With The ‘No Date’ Rolex Submariner
We now have a decade behind us of modern price history – let's dig into it.www.hodinkee.comWeekend Rewind: Submariner Mania: A Deep Dive Into The World's Most Famous Dive Watch
Everything you need to know about vintage Rolex Subs.www.hodinkee.com
de två länkarna kommer du en bra bit på