Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äntligen med sub igen! Denna gången en Tudor Submariner 79090 från 92. Detta är varianten med mörkblå tavla och insert, men insertet har fått en fin patina och är numera mer ljus-ljusblått eller grått. Härligt skarpa kanter och den härligt rassliga vikta originallänken.
![]()
![]()
![]()
![]()
Man får gratulera! Väntar mig nytt liknande inlägg varje år framöver nuFirar födelsedag och 2 år med frugan idag = ny klocka![]()
![]()
Intressant!
VarsågodIntressant!
Kan man få önska bild på alla Sub & hur många som tillverkats![]()
Härligt Dman!Firar födelsedag och 2 år med frugan idag = ny klocka![]()
![]()
Vad är det för bok?
Vad är det för bok?
Klockan var plastad förmodligen av första ägaren och jag har inte riktigt bestämt om jag ska ta bort. Lite nojig om de suttit i 10 år och kan innebära att den fått märken om man tar bort dem.Härligt Dman!
Har du plastat in klockan för att undvika repor eller vad är det som sitter på länken?
Klockan var plastad förmodligen av första ägaren och jag har inte riktigt bestämt om jag ska ta bort. Lite nojig om de suttit i 10 år och kan innebära att den fått märken om man tar bort dem.
Det där är väl inte plast från AD..Ok, första gången jag ser detta fenomen, inte vanligt. AD brukar ta av plasten åt mig.
Det kommer inte från AD utan det är något företag som monterar ”skyddsfilm”.Ok, första gången jag ser detta fenomen, inte vanligt. AD brukar ta av plasten åt mig.
KorrektDet där är väl inte plast från AD..
Helt med på det. Märkligt fenomen att plasta in klockan. Lite som de där stenskottskydden på motorhuven som fanns förr.Det kommer inte från AD utan det är något företag som monterar ”skyddsfilm”.
Helt med på det. Märkligt fenomen att plasta in klockan. Lite som de där stenskottskydden på motorhuven som fanns förr.
Här är en liten jämförelse av de två gröna Submariners.![]()
![]()
![]()
![]()