55555, nångång blir det 4444, aldrig mer 666666
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Större delen av rasslet försvinner är min erfarenhet. Typ allt beroende på hur slitna grejerna är såklart.Någon som har erfarenhet av både hollow vs solid end links på en 16610?
Är känslan annorlunda på handleden? Upplevs klockan som mer slim med hollow? Försvinner rasslet helt och hållet med solid?
Har du uteslutit 14060? Jag gillar personligen dom äldre boetterna bättre och har man en lite mindre handled sitter dom mycket bättre än dom moderna referenserna tycker jag!
Ser perfekt ut!Min 16610 är tillbaka igen efter att ha varit ute till försäljning några månader. Trög marknad, men tur det eftersom jag ångrade mig. Min första Rolex, nu får den stanna för gott!
Blir spännande och se ifall mk1orna kommer vara hett eftertraktade i framtiden eller inte alls
Varför skulle dom bli eftertraktade?Blir spännande och se ifall mk1orna kommer vara hett eftertraktade i framtiden eller inte alls
Tillverkades bara en kort stund och blev ersatt med mk2Varför skulle dom bli eftertraktade?
Ja, vem vet. Om olika fonter kan tinga högre priser så kan väl även färgvarienter göra det. Är själv inte särskilt intresserad av det, och mig veterligen tingar de olika färgerna på vridningen på 16610LV inga större prisskillnader? Kan ha fel dock…Blir spännande och se ifall mk1orna kommer vara hett eftertraktade i framtiden eller inte alls