Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som ett flygande tefat. Är det bekvämt att bära en klocka som sticker ut så mycket från handleden?Sub på ett Omega nato!
Är det fel? Det känns spontant fel men jäklar vilka bra Nato band Omega har!
![]()
![]()
Den sitter väldigt bekvämt på nato!Som ett flygande tefat. Är det bekvämt att bära en klocka som sticker ut så mycket från handleden?
Ser perfekt ut! Dags att behålla tycker jagNytt in för idag, tack @FranzJaeger för en trevlig affär. En 114060, och det är den fjärde subben jag ägt, men första med maxi-case. Tidigare haft 16610, Tudor 79090 svart och blå. Spontant känns den oerhört välbyggd. Vridringen är oerhört tillfredsställande att vrida, och claspen med möjlighet till on the fly-adjustment gör att den bärs sjukt bekvämt.
Känns stor nu, men har nog mest att göra med att jag tidigare var owg med en 35mm VC Overseas. 17 cm handled, och nu till bilderna! Vill enbart ha en klocka, så detta är ett bra alternativ känner jag.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()