Är det din årsklocka? Ser ut att vara i väldigt fint skick!Min 5513 från 1986
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det din årsklocka? Ser ut att vara i väldigt fint skick!Min 5513 från 1986
![]()
Tack!Är det din årsklocka? Ser ut att vara i väldigt fint skick!
Ingen Rolex men absolut en fin årsklocka!Tack!
Och den fungerar lika bra som den ser ut!
Men denna är min årsklocka: 1973
Jag gillar faktiskt klockdesign från 70-taletIngen Rolex men absolut en fin årsklocka!
Vilken ref?Börjat fundera på om sub blir nästa köp, har dock lite reservation gällande storlek.
Mina handleder mäter 16,5 runtom. Ca 5,5cm rätt över. Finns det någon i tråden med liknande handledsstorlek?
Sorry klantigt av mig att glömma detVilken ref?
Inga problem alls, funkar på alla handleder. Typ.Sorry klantigt av mig att glömma det
16610.
Kör en Tudor 95190 annarsBörjat fundera på om sub blir nästa köp, har dock lite reservation gällande storlek.
Mina handleder mäter 16,5 runtom. Ca 5,5cm rätt över. Finns det någon i tråden med liknande handledsstorlek?
Ett fint alternativ. Ska ta med det. 95090Kör en Tudor 95190 annars
![]()
![]()
Riktigt fint!
Intressant, jag tycker den ser fake ut i det där utförandet.Riktigt fint!
Jag är faktiskt väldigt sugen på en Kermit. Jag har haft vanlig 16610LN men det är nåt som saknas tycker jag. Med de fetare indexen på LV så blir den perfekt.
En sån får det bli vad det lider!
Intressant! Det har aldrig slagit mig.Intressant, jag tycker den ser fake ut i det där utförandet.