• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sugen på en nybörjar-dykare

Jag tänkte på den nya generationen way211a och way211c är mina favoriter. Det är ett stort steg upp i finish och design från den tidigare generationen enligt mig.

Dock har de som sagt datumbubbla.
Fast inte vad det gäller länken väl? Då var väl den tidigare med delvis polerade (kanten) mittlänkar mycket bättre?

Det är mycket tycke och smak, men visst adderar det lite extra känsla. Men gillar man en helborstad länk så är den inte sämre i kvalitet eller finish
Jag hade en Carrera med en länk som ser exakt ut som den gamla Aquaracer. Den länken var riktigt fin med skön känsla o exakt passning överallt. Sedan har jag haft en Ny Aquaracer med den helborstade och den var betydligt sämre. Nu är jag dock inte hundra på att Carreran hade samma länk som som tidigare Aquaracerna men dom ser identiska ut.

Jag hade en Carrera med en länk som ser exakt ut som den gamla Aquaracer. Den länken var riktigt fin med skön känsla o exakt passning överallt. Sedan har jag haft en Ny Aquaracer med den helborstade och den var betydligt sämre. Nu är jag dock inte hundra på att Carreran hade samma länk som som tidigare Aquaracerna men dom ser identiska ut.
Jag har ägt både den äldre och nyare Aquaracern, men jag upplevde inte att kvaliteten skulle vara sämre på den nya.

Men hur som helst så är båda generationerna ett schysst val!

Tillbaka
Topp