Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sändningen börjar 23:30Jag ska försöka hålla mig vaken iallafall! När startar matchen?
Snyggt! Var lirade du?Sjävklart! Som föredetta spelare så är det en given tradition.
Lirade för ett lag i Göteborg som heter Marvels, så direkt inte på proffs nivåSnyggt! Var lirade du?
Kul ändå! Nu kör vi igång snart!Lirade för ett lag i Göteborg som heter Marvels, så direkt inte på proffs nivå
Helt klart! Atlanta all the waySjälvklart, go Falcons!!
Precis!Helt klart! Atlanta all the way
Haha Gucci Mane är riktigt grym btw, en av mina favoriter.Jag gillar Falcons sen många år.. Blaime Gucci mane
Nä nä! Falcons!Laddat med öl, hot wings, cheese dip, tostidos och bbq korv. men är för nervös för att äta och dricka. snälla Patriots. bara vinn. helst inte ens spännande. snälla
BurrrrrrHaha Gucci Mane är riktigt grym btw, en av mina favoriter.
ssscccchhhh. TB12 GOATNä nä! Falcons!
Ja fan! Jag har lyssnat på honom sedan 2005, älskar hans gamla låtarBurrrrrr
Kollat hans gamla freestyles?
Mycket bra!! Sooo icey!!Ja fan! Jag har lyssnat på honom sedan 2005, älskar hans gamla låtar
Nej nejssscccchhhh. TB12 GOAT
nu ska vi inte vara såna. min sista SB här i USA, och det känns lite vemodigt. så ni får hoppas att jag går och lägger mig glad istället för i tårar tycker jagNej nej