Missade tråden inatt, men som den fanatiska patriot-fan jag är så vaknar jag upp rätt nöjd idag efter en lång natt! Sett varje Patriotsmatch sedan 2007. Fick vara med om två rejält tunga SB förluster(säs. -07 och -11) i början men på senare år har det varit lite enklare med två vinster! ...livet som Patriots fan har väl över lag inte varit sådär jätte tuft iofs! Tur man inte kollade en Cleveland Browns match som sin först!
Men vilken match altså, sjukt, vilken kollaps av Falcons. Jag var väldigt nära att gå och lägga mig vid ställningen 28-3.....tur att man varit med om en del osannolika vändningar och inte hade gett upp hoppet helt! Denna vinsten blir så mycket bättre med tanke på hela deflategate historien. Presskonferencen idag med Gooddel och Brady(som MVP) blir MYCKET spännande.
Ser i tråden att det är ett gäng NFL fans från gbg området, vi kanske skulle dra ihop något i höst, kolla en match, dricka några öl och snacka klockor i pauserna? Skulle kunna stå som host till något sånt om det finns intresse. Har även biljardbord för den som får nog med klocksnack här på KS(låter dock osannolikt)
Sjuk match. Jag håller på Steelers, men kommer gärna på NFL-gtg nån gång i höst.