Hehe det är dags för Falcons tyvärr men jag önskar dig en trevlig kväll ändånu ska vi inte vara såna. min sista SB här i USA, och det känns lite vemodigt. så ni får hoppas att jag går och lägger mig glad istället för i tårar tycker jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hehe det är dags för Falcons tyvärr men jag önskar dig en trevlig kväll ändånu ska vi inte vara såna. min sista SB här i USA, och det känns lite vemodigt. så ni får hoppas att jag går och lägger mig glad istället för i tårar tycker jag
Jag ser på FOXHar för mig att han i studion är medlem här (Oscar)?
Fan nu är starkölen slut blir pissig Corona 3,2
GT känns väl fränt att dunka många en söndag
d.Tagit ledigt imorgon så funderar faktiskt på att ta en GT nu
ingen brist på öl...Tjeckisk öl, amerikansk fotboll, schweizisk klocka och pengar på Falcons!
Bjuder du en bärs?Tjeckisk öl, amerikansk fotboll, schweizisk klocka och pengar på Falcons!
Har tajmat en veckas semester med start från i morgon så släpade med brorsan och farsan till landet.ingen brist på öl...
Självklart!Bjuder du en bärs?
Hehe ok! Jag kommerSjälvklart!
Men du får snabba på
Hoppas!Fy fan vad dom kör över Patriots alltså!! Rolig match överlag
Ja, jag håller med. Patriots får små ljusglimtar och kör sitt game men jag hoppas och vill att Atlanta ska vinna!Hoppas!
Men mot Patriots och Brady är jag alltid nojig oavsett poängställning
Ta en GT nuTagit ledigt imorgon så funderar faktiskt på att ta en GT nu
Missat att köpa tonic !! Fick bli en ölTa en GT nu
Hehe gött de med!Missat att köpa tonic !! Fick bli en öl