• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Superviktig natt-poll.

Vilken kombo ska jag köra?


  • Totala väljare
    41

oscaroscar

Panerai
Lägg till en Vintage Datejust ;)
Perfekt kombination med SD'n

Mvh
Micke
Det är faktiskt inte en dum idé. Av nyfikenhet, innan kunde man ju hitta en DJ för runt 13k typ, är det möjligt fortfarande?

yonsson Haha jasså, det visste jag faktiskt inte :) Kronograf eller GMT låter bra, har du nåt tips på specifik modell? Runt 25k är gränsen. Speedmaster är jag inte sugen på igen.

masterkiller Frågan är vilken man väljer, har nog bara sett den blåa IRL. Den svarta ser riktigt läcker ut också.. Svårt det där..
Speedmaster har jag haft 2 ggr innan, jättehärlig klocka men nu vill jag testa nytt!

MJ24 Fan va snygg den var! Kommer kosta runt?

Roffe Haha den är grym men jag blev av med en sån av en bedragare så den ger mig dåliga minnen. Tyvärr!

WHU Referens? Fin! :)
 
masterkiller Frågan är vilken man väljer, har nog bara sett den blåa IRL. Den svarta ser riktigt läcker ut också.. Svårt det där..
Speedmaster har jag haft 2 ggr innan, jättehärlig klocka men nu vill jag testa nytt!

Iom att du redan har en svarttavlad dykare så är den blå det självklara valet, iallfall skulle det vara det för mig...

testade den förra veckan, riktigt grym, fick habegär direkt...

FD93B52D-0BAA-44C8-BDEE-65CC8EE2EBDF_zpsa6ky97sc.jpg


E6267A96-0E90-4FEB-A302-CD620AFD6E2A_zpsfjrfw8em.jpg
 

Portofino

Panerai
Med tanke på vad du har och vilken säsong som närmar sig skulle jag antingen köra på något mer dressat på läder alternativt en Tudor heritage chrono "Monte Carlo".
 

paradis

Audemars
Skulle inte köpt något nu. Njut av nya klockan ock planera försiktigt...............:) Ok ,lite förslag är inte fel.
 
Topp