Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stöttning inleddhttps://www.svt.se/nyheter/inrikes/...butik-kan-tvingas-stanga-ner-inom-tva-manader
Kung Svante är på TV på ämnet.
Grattis och bra val! Superbra klocka.Blev en sväng förbi Nymans Ur i Västerås idag för köp av en Tudor Black Bay 36.
Stor eloge till Mathias Svanström i butiken för en trevlig och professionell service
Nu är nästa tanke att slå till på en Sinn 356 hos Erikson Urhandel men lär grunna en liten stund till på den.
![]()
Tackar! Andra gången gillt blev detGrattis och bra val! Superbra klocka.
Du kunde ju osså köp en aikmössa när du ändå var i aiklandDet är ju som det är just nu och lite beroende på var i landet man håller hus så påverkar Coronaviruset oss olika.
I Stockholm är det just nu väldigt låg aktivitet och det påverkar ju såklart våra klockbutiker negativt.
Jag har ju dessutom gratisätit några gånger på @ERIKSON URHANDEL trevliga event utan att ha köpt något så det var liksom dags att ge tillbaka lite.
Jag har länge gått och funderat på en 1171 länk till min Speedmaster och Richard hade en inne så det var bara att slita sig från alla videomöten och åka bort till Sundbyberg och få det ordnat. Se Sundbyberg och sedan dö heter ju ordspråket men vi höll oss på rimligt avstånd från varandra i butiken så vi överlever nog.
Även om jag skulle hamna i sjuksängen så gör jag det i så fall med väldigt gott sällskap.
En Speedy med 1171 länk är ett grymt lyft jämfört med originalet
så ... kör nu. Skriv vad gör ni för att hålla hjulen i rullning![]()
Jag har bott i Sumpan och det är ju inte ajk land. DIF ikonen Stefan Rehn är ju fostrad i kommunenDu kunde ju osså köp en aikmössa när du ändå var i aikland![]()
Riktigt cool!Lovade ju att återkomma med fler stödköp men då klockan levererades till jobbet samtidigt som sonen fick 39 i feber och ont i halsen så har jag varit strandad hemma och inte kunnat ha någon paketöppning
På jobbet ligger hur som helst en sån här och väntar, inköpt på Klockmäster Globen.
![]()
Den ska hårdtestas i sommar, många projekt på sommarstugan i år!Riktigt cool!
Kallas inte den Seikon för bajsfemman?Passade på att serva min gamla PRC200 som länge behövt ny krona hos klockmaster i Gränby. Klockan är kvarts och sen jag upptäckte tjusningen med ”flytande” sekundvisare får inte denna mycket armtid, men det var första Schweizaren för mig så den har ändå ett sentimentalt värde.
Sambon lämnade in den och när jag åkte för att plocka upp den tidigare idag satt en Seiko Sports 5 i en av motrarna. Färgkombon med den bruna urtavlan, den lite bronsaktiga metallen, den mönstrade urtavlan och den gröna sekundvisaren gick rakt in i själen och det var bara att dra fram plånkan en gång till. Magnus på klockmaster var dessutom vänlig nog att bjuda på 20 % utan att jag ens frågat. Den här kommer få mycket handledstid i sommar!
Haha ingen aning, jag är inte så insatt i Seiko, men jag tycker den är väldigt snygg!Kallas inte den Seikon för bajsfemman?![]()
Fy fasen vad snygg den är!Tror jag sätter visakortet i karantän ett tag nu men det är något speciellt med känslan av nytt.
Stor hiss till Erikson Urhandel för en urbra service vid köpet av min Sinn 356.![]()
Postar här också.![]()
Klockmaster Globen fick besök igår för ett litet köp av en Gul till sonen som följer 5 snart. passade även på att klämma på en Colt 41 och risken är att jag måste tillbaka dit och köpa en. Jag tyckte den var riktigt trevlig![]()