Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänk såhär.... YM II i yg????
På dig blir det bara blaaaam...
speedyn ska ha svart tavla... och visst den är ju riktigt läcker, men den kostar alldeles för mycket
Du har redan kört GMT och sålde den av en anledning, precis som speedy.
Jag tror att du inte kommer vara nöjd om du skaffar något annat än en PP eller en SkyDweller!
Spara och satsa på det istället!![]()
Svart eller guld, båda lika fina!! Men alldeles för mycket??? Det är en fullset för 71tkr, tycker priset är Väldigt Bra
n
GMTn är ju helt underbar, sålde du den "bara" för att finansiera något icke klockrelaterat tror jag du kommer hitta hem med den igen. Alternativet är Subben som är en otrolig klocka det också. Tror inte på 36 mm för din del, du BÄR upp stora guldur som få andra, ta till vara på det!![]()
Den gröna GMTn var perfekt. Med det sagt tycker jag att du skall testa en DD 36 mm medan du funderar och letar större vulgoguldur. En DD 36 mm passar alla. Beach Daytonan är fet men saknar länk...
Va fan Målers! Du är ju Rolex rakt igenom, inge Speedmaster och sådant trams, och det är bara GULD som duger för dig, The Best For The Best
! Och måste säga att jag håller med JakobZ att det är en GULD Yachtmaster med blå tavla som gäller för dig!
What you need my dear friend, it the beautiful A. Lange & Söhne Lange 1 Moonphase in rose gold.
![]()
ALS ihvertfall.![]()
Min käre målare, vi har ju talat om detta innan! som tidigare påpekats har du redan varit på GMT:n så det går bort, jag tycker helt klart du ska söka nya vägar och då finns det endast två alternativ kvar och vi vet ju båda vad det betyder.....Daytona116528!, tog några bilder på Bergströms Ur när jag var där sist med Daviden.
![]()
Sen har vi ju alltid esset i rockärmen om du skulle ångra dig.......
![]()
Lycka till i ditt sökande Målarn![]()
Säljer du din Sky Dweller för priset av en beggad GMT så slår jag till![]()