• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Svårt det här med att välja ny klocka...

Bolio

Panerai
Av de du listat helt klart Subben men med svart.

Tänkte tillföra några förslag hoppas det är ok?

Du funderar ju på Daytona kan inte 116505 vara nått? Jag tycker den är grymt snygg.
Sen tänkte jag lägga in ett förslag som man inte ser så ofta men de knäcker de flesta andra guldisar och jag tror att den skulle passa dig som handen i handsken pga storleken och det är Omega PO seriens guld dinkor. XL versionerna med svart croc är ju helt galet snygga ( men det skulle kanske inte funka att måla med så du ska nog ta med länk :) )

Hoppas du hittar nått snart just nu är det drygt 2000 medlemmar som sitter på halster och väntar på din box öppning. Men för all del känn ingen press ingen press alls ;).
Lycka till.
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
BAAAAM

1358440178-07258600.jpg
 

P-A

Sir Spamalot
Du har redan kört GMT och sålde den av en anledning, precis som speedy.

Jag tror att du inte kommer vara nöjd om du skaffar något annat än en PP eller en SkyDweller!
Spara och satsa på det istället! :)
 

pnt

Rolex
2-Faktor
GMTn är ju helt underbar, sålde du den "bara" för att finansiera något icke klockrelaterat tror jag du kommer hitta hem med den igen. Alternativet är Subben som är en otrolig klocka det också. Tror inte på 36 mm för din del, du BÄR upp stora guldur som få andra, ta till vara på det! :)
 

Nicklas.S

Audemars
2-Faktor
Det finns mycket snyggt, men DD 2 kanske kan vara ett alternativ. En kompis visade mig en DD 2 i roseguld med svart tavla och svarta arabiska siffror som jag fick klämma på innan han sålde den. Den såg riktigt grym ut med sina 41 mm och tavlan såg nästan ut som onyx på håll. Tog tyvärr inga bilder men den var likadan som på bilden.
DSC01233_zps8f703bc8.jpg
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Subban!!! GMT är grym men du har redan haft den så jag säger prova en ny (subban) sen måste jag erkänna att subban du listar är schysstare än GMT! Sen måste jag få klämma på vilken den än blir ;)
 

Weberg

Audemars
Inte ofta man ser uttrycken "limiterad budget" och "guld-Daytona" tillsammans :D
Fast det är klart, limiterad kan väl tolkas på flera sätt...

Hursomhelst, du står inför fantastiska "problem", lycka till!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Va fan Målers! Du är ju Rolex rakt igenom, inge Speedmaster och sådant trams ;) , och det är bara GULD som duger för dig, The Best For The Best :D! Och måste säga att jag håller med JakobZ att det är en GULD Yachtmaster med blå tavla som gäller för dig!
 

_z_

Omega
Gillar ju inte dessa gula klockor men guldSpedmastern skulle jag faktiskt kunna tänka mig själv, är ju annars väl så färglös, ja i stål då.
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Min käre målare, vi har ju talat om detta innan! som tidigare påpekats har du redan varit på GMT:n så det går bort, jag tycker helt klart du ska söka nya vägar och då finns det endast två alternativ kvar och vi vet ju båda vad det betyder.....Daytona116528!, tog några bilder på Bergströms Ur när jag var där sist med Daviden.

OdMHH9e.jpg



Sen har vi ju alltid esset i rockärmen om du skulle ångra dig.......:)
4KUVguE.jpg



Lycka till i ditt sökande Målarn :)
 
Topp