• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Svensexa Prag

Ni kommer få det riktigt kul! Jag har varit i Prag sju gånger sedan 2015… senaste gången var i höstas. Älskar den staden. Ska försöka pränta ner några tips men låt mig fundera lite först 😃 Kanske missade det men när på året ska ni dit?

Ni kommer få det riktigt kul! Jag har varit i Prag sju gånger sedan 2015… senaste gången var i höstas. Älskar den staden. Ska försöka pränta ner några tips men låt mig fundera lite först 😃 Kanske missade det men när på året ska ni dit?
Uppskattas om du har tid/lust :)
Drar i mitten av maj, så håller tummarna för lite ordentligt vårväder!

Prag är trevligt!

1. Duplex
2. George Prime Steak
3. Hemingway Bar & L’Fleur

Vill man sedan ha en riktigt blöt kväll så ska ni ansluta er till en ”Pub Crawl” -en guidad tur mellan olika barer/klubbar där det oftast ingår en bra mängd med förtäring i form av vätska. 😎

Kör trampbåt och ta drive-through på öl tills någon stoppar er, att det är förbjudet gör det liiite roligare :D

Tillbaka
Topp