Stod kvar vid Östermalmstorg nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kör bilen imorgon?
YesKör bilen imorgon?
Tror bara det är ryska vostok-klockor som säljer på söderJa, kör dom runt på Söder etc också eller är det bara city, norrmalm, östermalm?
Senaste gångerna har det varit kring Mood, NK, Norrmalmstorg, Östermalmstorg, Riche, Dramaten, Svenskt Tenn. Jag skulle åka till Norrmalmstorg och gå runt samt kolla i denna tråd regelbundet. Lycka till!Spännande med bil konceptet! Blir det östermalm idag också tror ni?
Det är strikt en per person. Jag hade sambon med mig i torsdags då jag köpte två sen ytterligare en på fredagen när jag var ensamHar man övergivit principen att det är en klocka per person? Verkade som att flera köpte dubbla igår.
Jag ser framför mig hur folk tar på sig glasögon och fakemustach för att kunna ställa sig längst bak i kön igen.Det är strikt en per person. Jag hade sambon med mig i torsdags då jag köpte två sen ytterligare en på fredagen när jag var ensam
Jag ser framför mig hur folk tar på sig glasögon och fakemustach för att kunna ställa sig längst bak i kön igen.
Vart står domJupiter + Molequin Roche
Snyggt! Vart?Så trillade man dit.
Genève...Snyggt! Vart?
Vet ej. Köpte min i ParisVart står dom