Hade tur i Frankfurt idag. Dock känns OWGM lite trist just nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg denna i en Facebookgrupp
Haha!Stort lyft där. Var kan man börja tälta?
Eh, nej. Man märker knappt den plätterade visaren på IRL fotona. Ser bara ut som en vanlig mission to the moonSnyggare på den bilden än i pressbilderna enligt mig, någon som håller med?
Stort lyft där. Var kan man börja tälta?
En polare svängde förbi swatch i Rom och lyckades plocka upp denna åt mig Blev även en Moon men inväntar ny rem till den.
Oj! Inte dumt med det rosa gummit till VenusBlev tillökning i familjen idag
Den där bilden har konverterat mig. Behöver en moonswatch nu!
De är fortfarande usla.....men bekväma!Ni som haft klockorna ett tag, hur ser dom nu efter lite användning? Hört att dom ska bli rätt repiga.
Hade 2st men som jag sålde av innan jag bruka dom i tanken att köpa en vanlig speedie.
Aj fan! tack då vet jag, blir nog en ändåDe är fortfarande usla.....men bekväma!
Prova, de är ju billiga och roliga att testa....men förvänta dig ingen större upplevese......Aj fan! tack då vet jag, blir nog en ändå
Härligt!! Bara att beställa lite goa band nu med
Blir en del repor på glaset(av plast) men klockan i sig upplever jag inget slitage på. Går säkert poleraNi som haft klockorna ett tag, hur ser dom nu efter lite användning? Hört att dom ska bli rätt repiga.
Hade 2st men som jag sålde av innan jag bruka dom i tanken att köpa en vanlig speedie.
Ja men dåså, glaset förstår jag att det blir repigt.Blir en del repor på glaset(av plast) men klockan i sig upplever jag inget slitage på. Går säkert polera
Vet du om den fortfarande är där?Jävligt sjukt, fick höra att bilen stod på Birger Jarlsgatan nu och sålde, helt utan heads-up?
Någon som vet var den befinner sig under eftermiddagen?Jag klippte en Jupter utanför Riche idag! Ville helst ha en Saturnus, men de var slut tyvärr. Dom skulle käka lunch, sen fylla bagaget och ge sig ut i Stockholms innerstad igen i eftermiddag.