Jag köpte L och det funkade för mig.Kan man anta att L blir bra till 17cm handled då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag köpte L och det funkade för mig.Kan man anta att L blir bra till 17cm handled då?
Det är inte jättelänge kvar tills butiken öppnar i Stockholm. Om du bor i närheten kanske det är värt att vänta lite och svänga inom för en provningNi som köpt nya moonSwatch armbandet vad skulle ni rekommendera för storlek på 19cm handled L eller XL?
Dom säljs endast online tyvärr. Var precis i en butik i Italien.Det är inte jättelänge kvar tills butiken öppnar i Stockholm. Om du bor i närheten kanske det är värt att vänta lite och svänga inom för en provning![]()
Aha my badDom säljs endast online tyvärr. Var precis i en butik i Italien.
XL se även tidigare inlägg. Du kan också printa ut deras mall och testa på handleden om du är osäker.Ni som köpt nya moonSwatch armbandet vad skulle ni rekommendera för storlek på 19cm handled L eller XL?
Funderar på precis den kombon. Har haft den på mörkblått canvas. Köpte du några andra färger till den?
Obehagligt att de kopieras så friskt på allt möjligt.En på Uhrforum har problem med en moonswatch - verkar vara fejk. Omegamärket på remmen är ju inte speciellt snyggt eller centrerat. Kvittona är ju också lite konstiga? Varför skulle Swatch Italia ha en affär i Barcelona? Så om det är fejk, rätt mycket jobb för typ 300 euro...
![]()
![]()
![]()
Köpte klockan med bandet här på KS. Uppe i två nu…Funderar på precis den kombon. Har haft den på mörkblått canvas. Köpte du några andra färger till den?
Var förbi där idag, har alla modeller av Moonswatch på lager. Men rätt liten lokal (attraktivt läge såklart)Nån som hört om swatchbutiken i Sthlm öppnar idag som tidigare är sagt
Du kan nog inte räkna med att majoriteten av folk vet om att Stockholm har fått en swatchbutik. Ge det en stund så kommer priserna förmodligen gå nerKänns ju tokigt att betala över nypris, om man kan åka in till stan och köpa en ny klocka över disk.
Du kan nog inte räkna med att majoriteten av folk vet om att Stockholm har fått en swatchbutik. Ge det en stund så kommer priserna förmodligen gå ner
Jag reagerade precis som dig att man sålde dom för mer än vad man köpte dom för. Hoppas att butiken gör att tillgängligheten blir bättre och att priserna blir justerade. Jag köpte en annan quartz kronograf istället.Det förstår jag också. Ville mest förstå för min egen skull, om jag hängt med i svängarna.![]()
Very nice! Men att lägga 2/3 av klockans värde på ett band...klart man kan använda bandet till riktiga moonwatch också.Den där modellen är nog den bästa. Såg RemStraps parat den med MoonDNA. Jädra smaskig kombo!
Nyare modeller är det ofta bra tryck på och därför ofta slut i butikerna. Därav priser över list. Vilka modeller är du intresserad av?Fick ett plötsligt sug efter en Moonswatch, och scannade blocket lite snabbt. Många begär priser över retail.
Jag fick känslan av att den initiala hypen avtagit och att tillgången av klockor inte längre är begränsad på samma sätt?
Känns ju tokigt att betala över nypris, om man kan åka in till stan och köpa en ny klocka över disk.