• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Swatch x Omega-tråden

17599349565672892958155587710984.jpg

Grattis, de säljs nu i flera dagar. Lång kö? Någon info om tillgången?
Ja precis, säljs till och med 21 oktober. Jag hörde igår i butiken att de skulle få leverans kl. 12 idag så jag knallade ner 11.50 och köpte en utan egentlig kö (två personer före mig). De fick inte berätta hur många de fått/kommer få men det kommer fler leveranser iaf.

Börjat ångra att jag inte slog till på den rosa Moonphase som såldes i april i år. Var hade ni tittat om ni var på jakt efter en sådan? Vill förstås köpa någonstans där jag vet att jag inte får en kopia och vill inte heller betala mer än nödvändigt sas (ligger en ute på Blocket för 7 000 kr vilket känns väl saftigt).

Eller ska man kanske sätta tillit till att något liknande släpps i april 2026? Dom har ju inte direkt varit återhållsamma med olika tappningar på samma klocka på sistone (tänker då främst på MISSION TO EARTHPHASE MOONSHINE GOLD).

Finns ett antal på chrono24. Dock så får man lägga på lite fraktkostnad men lär ju ändå bli billigare än 7000kr. Jag har handlat där många gånger och det har aldrig varit några problem.

Tillbaka
Topp