Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja exakt — att folk slåss om en plastbit för 3000 kr (eller mer) säger väl alltJag gillar också den i sak. Klockor ska vara kul, behöver inte alltid vara så sjukt pretentiöst och om det finns en historisk koppling i det nya tycker jag det är fine med.
Däremot är ju den mänskliga reaktionen på den här typen av släpp direkt sorglig, fine om folk vill köa, men de videos som visas på alla bråk är ju bara tråkigt att se.
Ja exakt — att folk slåss om en plastbit för 3000 kr (eller mer) säger väl allt![]()
Alltså hela denna hypen är så patetiskvad sker med mänskligheten
![]()
Om man inte pallar vänta så finns den till ett bra pris på eBay nu också!
Verkligen en relevant fråga!Men i ärlighetens namn. Är det någon som köper dem för 10k? Isåfall, vad är det för jävla stolpskott isf? Folk med pengar borde vara mer sparsamma, är det average Joe, njaa hen har inte råd. Kan ngn förklara för mig vem som köper dessa?
Rimligt!![]()
Är inte det ganska givet? Först försöker alla idioterna sälja för tre gånger priset sedan sjunker det till typ listpris och efter ytterligare ett tag når priset ned till det egentliga marknadsvärdet som nog blir ganska obetydligt.Kommer bli väldigt intressant att se hur priset utvecklas!
Japp! Ingenting runt detta har med klockintresse att göraÖnskar dessa ”low lifes” all lycka och framgång! Med sån hängivenhet förtjänar man en belöning.
Alla klockintresserade däremot som ger sig efter dessa styggelser (moonswatch å ff inkl) önskar jag skoskav, skuren hemslagen bea, hoppad kedja på
pendlarcykeln och andra midre vardagsmotgångar.
Blir en dyr Aikon tide.För er som är del av hypen…
![]()
Royal Pop Straps | Audemars Piguet x Swatch | Wristbuddys
Premium straps for the Audemars Piguet x Swatch Royal Pop, coming soon. Get on the notify list and be first when our range goes live.wristbuddys.com
![]()
Yup.Blir en dyr Aikon tide.![]()
Hahaha asså det är verkligen som att sitta på läktaren och skåda en masspsykos. Tyvärr är det just detta som förstör denna ”hobby”, att den attraherar gamar.![]()
För elva tusen kronor kan man ju köpa en riktig klocka av hög kvalitet, som dessutom inte säljs till groteskt överpris.Enda realistiska budet jag sett är 11k från en kille jag känner på en sneakergrupp jag är med i. Han är en känd reseller i den kretsen.
inte ett dåligt bud imo.
Min fru var inne på pop swatch på 90-talet.Pop-swatch var aldrig någon grej här så jag förstår inte riktigt konceptet om swatch ej säljer fler tillbehör. Vad är grejen med att kunna ta lös boetten om det bara kommer med EN ram att poppa in dem i och det inte finns fler att köpa till?
After market branschen verkar ju dock jobba hårt så jag tycker den verkar rätt rolig. Man kan t.ex. ha en ram hängandes i bilen som en doftgran, en som din labubu till din väska, en till din nyckelknippa och förstås ett armband.
Royal Poop
Ett riktigt strapmonsterRoyal Poop