• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SwatchXAp????

Tror du det blir en Swatch/AP

• Totala väljare
    169
Nu har jag fått hem mitt band från Wristbuddys. Otroligt imponerad över passformen, tunnheten och det bekväma gummit :) Äntligen är semesterklockan fixad!
Var lite skeptisk till versionen med kronan kl 12, men det är faktiskt väldigt bekvämt med en krona som inte hugger in i handleden.

IMG_6796.jpeg
IMG_6797.jpeg
IMG_6800.jpeg
IMG_6801.jpeg

Nu har jag fått hem mitt band från Wristbuddys. Otroligt imponerad över passformen, tunnheten och det bekväma gummit :) Äntligen är semesterklockan fixad!
Var lite skeptisk till versionen med kronan kl 12, men det är faktiskt väldigt bekvämt med en krona som inte hugger in i handleden.

IMG_6796.jpeg
IMG_6797.jpeg
IMG_6800.jpeg
IMG_6801.jpeg
Det är ju ett manuellt verk, så hur är det att dra upp den när den sitter i bandet? Måste du poppa ur den eller kommer man åt ändå?

IMG_6796.jpeg
IMG_6797.jpeg
IMG_6800.jpeg
IMG_6801.jpeg
Ser najs ut.
Vad har du för omkrets på handleden?
Jag är mest orolig att den ska bli för stor.

Hur är tillgången på själva uren nu?
De går fortfarande inte att köpa online, vilket enligt mig krävs för att tillgången ska vara normal.

Att tvinga kunderna till fysiska butiker som inte visar sin lagerstatus är enligt mig att begränsa tillgången.

Till och med en handlare som Nymans ur visar lagerstatus online för klockor med exklusiva varumärken och priser på flera hundra tusen kronor.

Senast ändrad:
(Köpenhamn) Köpte en Swatch x Blancpain och frågade om tillgången på Pop:
"Vi hade några fram till klockan 12, men sen tog de slut. Tilldelningen är ganska begränsad" sa den anställde jag handlade av.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp