• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SWC

Köpt Omega på distans av SWC och är otroligt imponerad av service, engagemang och hur smidigt allt flöt. Jag kan faktistk inte nog trycka på hur seriöst och bra affären gick till och kan av hela mitt hjärta rekommendera köp av SWC! Gör mer än gärna fler affärer!

• Love
Reactions: SWC
Köpt Omega av SWC över en kaffe. Fantastisk service från start till mål där jag fick kontinueriga återkopplingar och uppdateringar genom hela affären. Rekommenderas starkt!

Nyligen genonfört en utmärkt affär med SWC. Gedigna uppdateringar och tillmötesgående kommunikation genom hela processen. Återkommer gärna!

• Love
Nyligen köpt en klocka.
Får tacka för en väldigt proffsig skött affär och den trevliga pratstunden.

Jag kommer höra av mig igen när det är dags för nästa klocka.
Stora rekommendationer!

• Love
Gjort ännu en affär med @SWC alltid lika tryggt och trevligt. Denna gången F2F-köp av en ny GS. Rekommenderas starkt och jag ser fram emot fler affärer!

• Love
Köpt en Vacheron med ett års väntetid hos ad av @SWC som kunde fixa fram inom en vecka med rabatt mot list. Mycket nöjd!

• Love
Tillbaka
Topp