• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tag Heuer 2000 proffessional passaround!

Vad ska hända med klockan härnäst?


  • Totala väljare
    8
Jag startar en omröstning då så får vi se var det landar😀 Tänker att jag endast tar hänsyn till röster från deltagare i tråden så att det blir rättvist
 
Men vi kör väl en utlottning då eftersom många visade intresse för det i tråden, och det förslaget vann med hisnande tre mot en!

De deltagande är:

@Lord_tito88

@Burnman

@albinh

@JoakimS

@Scaramanga

@Rikala

@Ackee

Och @DrKlocka som bidrog till dess funktion

(Ingen glömd?)

Bekräfta om ni vill vara med med en like eller skriv om ni inte vill vara med så kör vi ett snurrhjul när alla sagt sitt!
 
Vääääänta nu 😳 Menar ni att JAG vunnit något?!? Ser ju onekligen så ut men det kan omöjligt stämma!?! Har inte vunnit något sen jag som spermie kom först i mål 😍

Jag är mållös och väldigt tacksam @Tisdag 👏🏻
Jag gillade verkligen klockan och efter den här rundvandringen är den i bättre skick än när den besökte mig tack vare den fina handpåläggningen från deltagare 🤗

Sjukt kul! Jag kommer bära den med glädje och minnas den här tråden och pass arounden
IMG_6760.png
 
Vääääänta nu 😳 Menar ni att JAG vunnit något?!? Ser ju onekligen så ut men det kan omöjligt stämma!?! Har inte vunnit något sen jag som spermie kom först i mål 😍

Jag är mållös och väldigt tacksam @Tisdag 👏🏻
Jag gillade verkligen klockan och efter den här rundvandringen är den i bättre skick än när den besökte mig tack vare den fina handpåläggningen från deltagare 🤗

Sjukt kul! Jag kommer bära den med glädje och minnas den här tråden och pass arounden
IMG_6760.png

Kul! Grattis @Burnman 🎂
 
Vääääänta nu 😳 Menar ni att JAG vunnit något?!? Ser ju onekligen så ut men det kan omöjligt stämma!?! Har inte vunnit något sen jag som spermie kom först i mål 😍

Jag är mållös och väldigt tacksam @Tisdag 👏🏻
Jag gillade verkligen klockan och efter den här rundvandringen är den i bättre skick än när den besökte mig tack vare den fina handpåläggningen från deltagare 🤗

Sjukt kul! Jag kommer bära den med glädje och minnas den här tråden och pass arounden
IMG_6760.png
Grattis, ja den hamnade tydligt på ditt namn tillslut! Snopet för Lord Tito som fick se sig rullad förbi. Skicka ett pm så kommer klockan dyka upp inom snar framtid:happyhappy: Tack till er alla andra också som så ihärdigt fått klockan tillbaka till sina glansdagar, hoppas det blev lärorikt och att ni känner er nöjda med tråden och er nedlagda möda trots utebliven återbäring till sist:)
 
Grattis, ja den hamnade tydligt på ditt namn tillslut! Snopet för Lord Tito som fick se sig rullad förbi. Skicka ett pm så kommer klockan dyka upp inom snar framtid:happyhappy: Tack till er alla andra också som så ihärdigt fått klockan tillbaka till sina glansdagar, hoppas det blev lärorikt och att ni känner er nöjda med tråden och er nedlagda möda trots utebliven återbäring till sist:)

Grattis @Burnman ! Ser att min sedvanliga tur med lyckohjul gäller fortsatt 😂
 
Stort tack 🙏🏻
Grattis, ja den hamnade tydligt på ditt namn tillslut! Snopet för Lord Tito som fick se sig rullad förbi. Skicka ett pm så kommer klockan dyka upp inom snar framtid:happyhappy: Tack till er alla andra också som så ihärdigt fått klockan tillbaka till sina glansdagar, hoppas det blev lärorikt och att ni känner er nöjda med tråden och er nedlagda möda trots utebliven återbäring till sist:)
Haha, ja det var inte långt ifrån där. Otroligt att man för en gångs skull hade millimeter marginalerna på sin sida. Tack än en gång 🥹
Grattis @Burnman ! Ser att min sedvanliga tur med lyckohjul gäller fortsatt 😂
🤣 I know the feeling! Jag är fortfarande i chock över vinsten. Jag är mer van vid omvända roller. Dvs att jag är mm ifrån att vinna
 
IMG_6948.jpeg
IMG_6947.jpeg
IMG_6946.jpeg
Sådär, då var den äntligen hemma 😍
Kom iofs typ förra veckan men jag har varit på resande fot och inte kunnat hämta ut den förrän ikväll. Blir dessvärre bara en snabbkik nu. 04:00 imorgon bär det iväg igen så klockan får stanna hemma en vecka till då länken var för stor och det finns inte tid för justering ikväll 😔
Men den som väntar på något gott… blir justering när jag är hemma igen så den kan roteras in och användas. Tack än en gång @Tisdag
 
IMG_6948.jpeg
IMG_6947.jpeg
IMG_6946.jpeg
Sådär, då var den äntligen hemma 😍
Kom iofs typ förra veckan men jag har varit på resande fot och inte kunnat hämta ut den förrän ikväll. Blir dessvärre bara en snabbkik nu. 04:00 imorgon bär det iväg igen så klockan får stanna hemma en vecka till då länken var för stor och det finns inte tid för justering ikväll 😔
Men den som väntar på något gott… blir justering när jag är hemma igen så den kan roteras in och användas. Tack än en gång @Tisdag
Härligt, trevlig resa!
 
Tillbaka
Topp