Ja, lycka till alla! Era chanser är dock ganska låga nu eftersom tävlingen är avslutad.![]()
Haha ja du ser hur de kan gå när man inte är ordentligt uppmärksam!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, lycka till alla! Era chanser är dock ganska låga nu eftersom tävlingen är avslutad.![]()
Jäklar vilken snabb tävling. Jag måste säga till chefen att jag visst måste surfa KS på jobbet...![]()
Juryn (jag) har haft överläggning och har utsätt en vinnare med följande motivering:
"Snabb som en kobra har vinnaren visat prov på imponerande beslutsamhet och träffsäkerhet"
Juryn och Klockmaster Globen applåderar och gratulerar @Hugii till en snabb och säker vinst samt önskar er alla återigen en trevlig helg!
Jäklar vilken snabb tävling. Jag måste säga till chefen att jag visst måste surfa KS på jobbet...
Men grattis @Hugii
Svante är ju också urmakare men "bor" väl inte i verkstaden.Nu är ju tävligen sedan länge över. De är väl tre på globen?
1- 60
2- två stycken
3- 1985
4- sfärisk
aldrig för sent att ge upp. Nä men man kanske skulle läsa igenom hela tråden...Hoppas du vinner!![]()
Tävlingen blev avgjord 19 maj1. 60
2. två
3. - 85
4. sfärisk
Ack den som ger sigTävlingen blev avgjord 19 maj![]()
Grattis till vinsten och dubbelt grattis till grabben, kul att han gillar den....Sonen är supernöjd med sin agentklocka och säger TACK till Klockmaster Globen.
![]()
![]()
![]()