• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tag Heuer tävling med Klockmaster Globen

Härligt initiativ av Klockmaster Globen City och alla inblandade!

Här kommer Affes svar frågorna!

1. Tag Heuer Heritage "Autavia" Klickar 60 klick på ett varv.
  2. Dom är 2 urmakare.
  3. Cristiano Ronaldo är för 1985, Längd; 185cm, Vikt; 80kg, Lön; 32 miljoner EUR (2016), även den enda spelare som tilldelas GULD-skon 4 gånger!
  4. En fotboll är sfärisk i formen.

Senast ändrad:
Kul!!
1. 60
2. Två st.
3. År 1985
4. Bollformad ;) alt. sfärisk
IMG_4142.JPG

Jag vill också vara med!
1: 60 klick
2: Två st
3: 1985
4: Sfärisk

Om jag vinner ska jag posta sönder TAG-tråden. Jag är dessutom en av få på KS som på riktigt tycker att TAG Heuer-loggan är snyggare än Heuer.
Edit: smäller in en bild på en ärrad krigare också, i @RicVin -skjorta:
IMG_6661.JPG

Senast ändrad:
Riktigt trevligt initiativ!
1. 60 klick
2. Två urmakare i världsklass!
3. 1985
4. En fotboll är sfärisk

Kul tävling! Inget dåligt pris heller :cigar:
1. Den klickar 60 st klick
2. Två stycken
3. 1985
4. Sfärisk

IMG_5215.JPG

Juryn (jag) har haft överläggning och har utsätt en vinnare med följande motivering:

"Snabb som en kobra har vinnaren visat prov på imponerande beslutsamhet och träffsäkerhet"

Juryn och Klockmaster Globen applåderar och gratulerar @Hugii till en snabb och säker vinst samt önskar er alla återigen en trevlig helg!

IMG_5215.JPG

Juryn (jag) har haft överläggning och har utsätt en vinnare med följande motivering:

"Snabb som en kobra har vinnaren visat prov på imponerande beslutsamhet och träffsäkerhet"

Juryn och Klockmaster Globen applåderar och gratulerar @Hugii till en snabb och säker vinst samt önskar er alla återigen en trevlig helg!
Jag är ödmjuk och gillar resultatet, fast jag inte gillar resultatet...

1.60 st klick
2. Där huserar två urmakare av världsklass
3.samma år (1985)som TAG Group köpte aktie majoritet och bildade TAG Heuer.
4.sfärisk

kul initiativ.
Har dessvärre ingen koll på svaren och vägrar som 99% av övriga, bara kopiera svaren från ovan medlem

Jag har sökt svaren på helt egen hand :)
1. 60 (hittat i yonsson's recension)
2. 2 ("I anslutning till butiken i Globen finns vårt toppmoderna urmakeri där våra två urmakare av världsklass huserar.")
3. Född: 5 februari 1985
4. Sfärisk ("...Matchbollar ska enligt Fifas regler vara luftfyllda och sfäriska till formen..")

Edit: sen som vanligt :( Grattis @Hugii :)

IMG_5215.JPG

Jag vill tacka Juryn (@yonsson ) som orkar rådda i sånt här men framför allt vill jag rikta ett stort TACK till Klockmaster Globen för en verkligen trevlig initiativ.

Jag var på jakt efter en badklocka/beater och den här har verkligen hamnat rätt. En svart titan kan inte vara fel!
Jag är redan bekant med Tag Heuer och CR7 kommer att komplettera min Monaco ganska bra (lite som far och son i samlingen, gammal vs ung, lugn vs äventyrlig, trött vs pigg osv).

Jag kommer arbeta hårt på solbrännan tillsammans med TH CR7 och ska göra den till en sommarplåga! :)

Ännu en gång...... tack Klockmaster Globen!!!!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp