Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Älskar AC3! lever och dör med honomHär får man det förklarat. Ta det med en nypa salt
Det var faktiskt den jag kollade på innan jag gjorde tråden ;-)Kolla denna
Det var faktiskt den jag kollade på innan jag gjorde tråden ;-)
JappAh såg att klippet på klockan du länkade är från inslaget ovan!
Typ th professional 1000, svinbra!TH har modeller som är svinbra! Men mycket är junk. Precis som med alla andra märken.
Riktigt fina, lite sugen på en sån i guld! Riktigt synd att den tokfina blå tavlan inte finns till guld...Monaco'n är min favorit! Har bara positivt att säga om denna TAG.
Typ th professional 1000, svinbra!
precis! TAG har släppt mycket bra senaste tiden,Ironiskt nog presenterade just TAG Heuer ett gäng riktiga stänkare på Basel. Till skillnad från de flesta andra...
Jag var nog lite ironisk, visst den är bättre än klockorna med linklänkar men jag ser den nog mest som en skön billig beater.Tillhör dom bättre helt klart men föredrar dom större modellerna.
Jag var nog lite ironisk, visst den är bättre än klockorna med linklänkar men jag ser den nog mest som en skön billig beater.