• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tamejfan det SJUKASTE jag varit med om i hela mitt liv.

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Tror inte jag spytt så mycket galla över Classic Fusion faktiskt. Sen har jag faktiskt aldrig prövat en hubbe irl innan jag fick den här på armen. Den är trevlig faktiskt, och likt min DD så ser den mycket mindre vulgär ut irl än på bild. :)

Jag bara skojar. Riktigt cool! Det är en klocka jag gärna skulle äga. Slit den med hälsan och grattis än en gång.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Helt otroligt som sagt! Får väl skicka en stor GRATTIS hälsning jag också även om jag fortfarande hatar dig en smula!:)
Du fattar att den aldrig,Aldrig,ALDRIG kan säljas va? Du kan bara ge bort den! Typ till...mig!?
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
haha sjukast någonsin! Ingen dålig tävling de hade! Stort grattis! :)
Klart som FAAN den var dålig!! Första lappen jag lämnade in stod det 4518 på. Självklart var det den rätta kombinationen. Men de tyckte det var för tidigt för en vinnare så de ändrade helt sonika siffrorna via Hublotrepresentantens fjärrkontroll. Fy vad tarvligt!
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Grattis!! Du såg väldigt samlad ut när du tog emot klockan... Vissa skulle kanske säga chockad ;)

Akta dig för Spencer bara, tror han ville ha 95% i provision på vinsten
 

Apansson

Torpare
Grattis!! Du såg väldigt samlad ut när du tog emot klockan... Vissa skulle kanske säga chockad ;)

Akta dig för Spencer bara, tror han ville ha 95% i provision på vinsten

Haha, jag hade en rätt god känsla av att det skulle vara rätt kod faktiskt, låter cocky men så var det faktiskt! Sen självklart chockad, är inte en så djävulskt utåtriktad person, så lite knas när alla står och glor och tjoar på en haha! Blir intressant att se pressbilder och sånt sen...hua!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Haha, jag hade en rätt god känsla av att det skulle vara rätt kod faktiskt, låter cocky men så var det faktiskt! Sen självklart chockad, är inte en så djävulskt utåtriktad person, så lite knas när alla står och glor och tjoar på en haha! Blir intressant att se pressbilder och sånt sen...hua!

Pressbilder?! Coolt! Va Aftonbladet och Expressen där :cigar:, eller va det hänt i veckan :wideyed: . Eller va det våran kära yonsson som var där i egen hög person, för att få några schyssta bilder till KS-Bladet :D .
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Synd att man bor här nere i djupa södern, allt kul verkar hända däruppe :(. Men superduper Grattis till dig apan!!!!:D
 

Apansson

Torpare
Pressbilder?! Coolt! Va Aftonbladet och Expressen där :cigar:, eller va det hänt i veckan :wideyed: . Eller va det våran kära yonsson som var där i egen hög person, för att få några schyssta bilder till KS-Bladet :D .

Vet inte, fotograftjejen var rätt söt iaf! yonsson ignorerar mig, han vägrar ge mig en andra chans, så det var det nog inte! ;)

Tjejen? ;)

...men från Gävle? Passa dig! Dom är knasiga!

Grattis till klockan! Galen grej!

Haha, hon har bott i Stockholm ett par år, så det är nog lugnt, dock åker hon hem över helgerna. Vi får väl se vad det blir av det! Tack som fan, haha. Detta är så sjukt.
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Vet inte, fotograftjejen var rätt söt iaf! Yonsson ignorerar mig, han vägrar ge mig en andra chans, så det var det nog inte! ;)



Haha, hon har bott i Stockholm ett par år, så det är nog lugnt, dock åker hon hem över helgerna. Vi får väl se vad det blir av det! Tack som fan, haha. Detta är så sjukt.
Tjejrna i Gävle är erkänt skitsnygga !
 
Topp