Fredgusta
Silver
Go'kväll KS, länge har jag funderat på om vad jag vill göra med min civilingenjörsexamen när jag är nyexad om sisådär 3 år och få saker är jag så insatt i som klockor. Vad ska man som elektro/maskin -ingenjör göra för att kunna "släcka törsten" för att jobba med utvecklingen och produktion av medel till high-end klockor. Har inga kontakter i industrin men tror inte heller de söker såna som jag.
Förutom idén av att hoppa av och börja på urmakarskola så uppskattas alla förslag. Sommarjobba på Sjöö & Sandströms kanske(?) hehe. Roligt att höra era berättelser också om ni själva gått och grubblat på det här. Lika intressant att höra om ni är precis på väg ut i arbetslivet eller om ni har ett välformat rumpavtryck i kontors-stolen.
Förutom idén av att hoppa av och börja på urmakarskola så uppskattas alla förslag. Sommarjobba på Sjöö & Sandströms kanske(?) hehe. Roligt att höra era berättelser också om ni själva gått och grubblat på det här. Lika intressant att höra om ni är precis på väg ut i arbetslivet eller om ni har ett välformat rumpavtryck i kontors-stolen.