Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köpte även jag hem en F-91'a! Betalade hela 8.5 euro, så runt 82kr inkl frakt. Bra investering måste jag säga.
Kommer nog om en månad eller så.
Oj. Tanken har inte ens slagit mig.
Nog den enda klocka jag har som har en strap som är dyrare än själva klockan..
låter dyrt, jag fick 2st för 90kr direkt från MalaysiaKöpte även jag hem en F-91'a! Betalade hela 8.5 euro, så runt 82kr inkl frakt. Bra investering måste jag säga.
Kommer nog om en månad eller så.
Säkert fejk!låter dyrt, jag fick 2st för 90kr direkt från Malaysia
Så länge den visar "casio" när jag tycker på nedersta knappen till höger är jag nöjdSäkert fejk!
Du fattar väl inte att du kan få 2 stycken kvalitetsklocka så billigt
Nu så! Fick punga ut hela 106 spänn men då ingick oxå en påse japanskt te! Snabb gratis leverans på 5 dagar från Japan. Snyggast på sambons arm men jag lär låna den ibland! Hittade en annan mindre säljare från Japan på bukten.Det var en liten en... Ingen till försäljning just nu. Hoppas att du hittar en billigt och bra!
http://www.ebay.com/usr/dealsland_15?_trksid=p2047675.l2559
Förresten är det fortfarande lika kul med det inbyggda spelet, att försöka stoppa kronografen på kortast möjliga tid, som det var på lågstadiet.Casion var min första klocka när jag var sju och den som fick mig intresserad av klockor. Den blev snodd på en gympalektion i trean men jag beställde en ny för 70 spänn som jag reste runt med i Sydamerika nyligen. Älskar den!
NiceNu så! Fick punga ut hela 106 spänn men då ingick oxå en påse japanskt te! Snabb gratis leverans på 5 dagar från Japan. Snyggast på sambons arm men jag lär låna den ibland! Hittade en annan mindre säljare från Japan på bukten.
Paypal har alltid funkat för mig. Har vid något enstaka tillfälle fått felaktig leverans, eller så har beställningen kommit bort. Återbetalningen har funkat perfekt då.Tänkte beställa en riktig terrorist, men jag är ju något av en novis på ebay. Hittade denna: http://www.ebay.com/itm/Casio-F91W-...340511?hash=item2599930a9f:g:TDwAAOSwQjZXP2BY
Tror den dykt upp här innan. Ska klicka hem en stålis också om det dyker upp någon billig (det är väl det som är det roliga, att betala så lite som möjligt ).
I alla fall, vad är bäst att betala med, paypal eller vanligt bankkort? 75 spänn är ändå 8 koppar kaffe = studentlunch för en vecka.
Då beställer jag en imorgon så blir det paketöppning om några veckor!Paypal har alltid funkat för mig. Har vid något enstaka tillfälle fått felaktig leverans, eller så har beställningen kommit bort. Återbetalningen har funkat perfekt då.
Paypal har funkat bra för mej också. Enkelt och lättPaypal har alltid funkat för mig. Har vid något enstaka tillfälle fått felaktig leverans, eller så har beställningen kommit bort. Återbetalningen har funkat perfekt då.
Beställde tidigare idagPaypal har funkat bra för mej också. Enkelt och lätt
Fan trodde mig minnas att Macgyver (TV-serien) körde på en terror. Eftersökningar visade sig dock att modellen han förlitade sig på var DW-1000. Så nu vet ni det!
Hulken!
Insåg just att jag har grön rand på min vilket gav ett starkt behov av att byta band
Kan tipsa om EBay, köpte min där för typ 75kr flångans nyEfter att ha läst allt om denna legendariska klocka så är det bara ett måste, jakten börjar nu.