Tack!!Aargh.. Kunde inte hålla mig efter all läsning. En i stål beställd!
Bra tråd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!!Aargh.. Kunde inte hålla mig efter all läsning. En i stål beställd!
Bra tråd!
Bästa beatern! Kul att du gillade textenHej! Som ny medlem satt jag och läste igenom olika trådar och fastnade vid "terroristklockan" och beställde 2 st från ebay den 15/2 för 153 spänn totalt. Idag bara 7 dagar senare ligger de på hallgolvet när jag kommer hem. Gjorde "casio testet" och det var inga problem! Fick till och med 2 st maxell batterier på köpet (köpte 2 klockor). Kontentan är att "om det verkar för bra för att vara sant, så kan det ändå stämma" Tack för intressant läsning på sidan oavsett prisklass och målgrupp!
Charmig är rätta ordetDrog hem en liten rackare efter att ha bläddrat genom denna tråd. Relaterat till priset tycker jag man får en rätt sjysst klocka för pengarna. Har märkt att jag glömmer bort att jag har den på mig då den knappt märks på armen. Frugan brukar ifrågasätta varför jag har "den där lilla fula" på mig när jag har så många andra fina klockor . Jag tycker dock att den är charmig!
Eller strunta i det!Jag flög med ett italienskt flygbolag häromveckan och noterade att de två manliga flygvärdarna (pursar? Stewardar?) bar stålterrorister. Jag funderade ett tag på att vifta med min svarta för att visa att jag var en av dem. Sen funderade jag på om det var slumpen eller om det var företagspåbud att alla skulle bära Casio.
Eller strunta i det!
Du. "Hello I see that you both have terroristwatches"
Dom "scusi signorina?"
Du "your watches, you know the same one as Usama bin Laden wore, you that fella who crashed the planes in to WTC on 9/11"
Dom "we are arresting you now"
Det var min skäl billigt! Vart köper man dem? Hittade på Uret.se för 270 inkl fraktRolig läsning, så rolig att jag slog till på en i stål, 163:- Inkl frakt. Tur att det snart är löning.
Tackar, söker fullset får du förpackning/låda till?Jag beställde min på eBay, sök A158w om det är stålis du är ute efter.
Tackar, söker fullset får du förpackning/låda till?
Jag har för mig det visar att klockan är tillverkad i Kina, en viss period tillverkades klockan i Japan och den tavlan har "Japan U" en från Kina har "U". Jag har inga egentliga belägg för det jag säger men jag har för mig att jag läst det någonstansKanske tagits upp i tråden innan, vad betyder det lilla U:et under "Resist"?
Väldigt poetiskt, Chuck.Mumlar frågan uppe vid
Guldfärgade versionen heter tydligenStållänk går under vilken referens? Har beställt den svarta för småpengar. Guldfärgad, den i Narcos, referens?
Stållänk går under vilken referens? Har beställt den svarta för småpengar. Guldfärgad, den i Narcos, referens?
Stort tack!Bra skrivet, mkt intressant