• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Terroristklockan...Casio F-91W

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Hej! Som ny medlem satt jag och läste igenom olika trådar och fastnade vid "terroristklockan" och beställde 2 st från ebay den 15/2 för 153 spänn totalt. Idag bara 7 dagar senare ligger de på hallgolvet när jag kommer hem. Gjorde "casio testet" och det var inga problem! Fick till och med 2 st maxell batterier på köpet (köpte 2 klockor). Kontentan är att "om det verkar för bra för att vara sant, så kan det ändå stämma" Tack för intressant läsning på sidan oavsett prisklass och målgrupp!
Bästa beatern! Kul att du gillade texten
 

Bjudko

Cartier
Har kört min blåa två dagar i sträck nu utan att ta av den. Bär en Sub vanligtvis men ska erkänna att denna är lite mer praktisk. Den behövs aldrig tas av, väger inget, tar inte i något, den tickar inte så det blir ingen resonans genom kudden när man sover på armen. Bra brukis helt enkelt.
 

Bjoerling

Cartier
Haft min i ett par år och använt den flitigt. Gillar att den är så lätt och tunn, funkar till allt. Dessutom är det rätt kul att kunna säga att man rockar samma klocka som bin Ladin gjorde.
IMG_20160308_125750.jpg
 

Sebben

Breitling
Drog hem en liten rackare efter att ha bläddrat genom denna tråd. Relaterat till priset tycker jag man får en rätt sjysst klocka för pengarna. Har märkt att jag glömmer bort att jag har den på mig då den knappt märks på armen. Frugan brukar ifrågasätta varför jag har "den där lilla fula" på mig när jag har så många andra fina klockor :D:D. Jag tycker dock att den är charmig!
f-91w.JPG
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Drog hem en liten rackare efter att ha bläddrat genom denna tråd. Relaterat till priset tycker jag man får en rätt sjysst klocka för pengarna. Har märkt att jag glömmer bort att jag har den på mig då den knappt märks på armen. Frugan brukar ifrågasätta varför jag har "den där lilla fula" på mig när jag har så många andra fina klockor :D:D. Jag tycker dock att den är charmig!
f-91w.JPG
Charmig är rätta ordet :)
 

Urkvinnan

Vacheron
2-Faktor
Jag flög med ett italienskt flygbolag häromveckan och noterade att de två manliga flygvärdarna (pursar? Stewardar?) bar stålterrorister. Jag funderade ett tag på att vifta med min svarta för att visa att jag var en av dem. Sen funderade jag på om det var slumpen eller om det var företagspåbud att alla skulle bära Casio.
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Jag flög med ett italienskt flygbolag häromveckan och noterade att de två manliga flygvärdarna (pursar? Stewardar?) bar stålterrorister. Jag funderade ett tag på att vifta med min svarta för att visa att jag var en av dem. Sen funderade jag på om det var slumpen eller om det var företagspåbud att alla skulle bära Casio.
Eller strunta i det!
Du. "Hello I see that you both have terroristwatches"
Dom "scusi signorina?"
Du "your watches, you know the same one as Usama bin Laden wore, you that fella who crashed the planes in to WTC on 9/11"
Dom "we are arresting you now" :)
 

Leif

Cartier
Stållänk går under vilken referens? Har beställt den svarta för småpengar. Guldfärgad, den i Narcos, referens?
 
Topp